2008. augusztus 17., vasárnap

Without ACCA DACCA

Nem, sajnos nem találtam meg az ACDC-t. Amire gondoltam (az Oxford Street-re) ott tényleg vízvezeték csere volt. Aztán még megnéztem pár szóbajöheto helyet, így a Trafalgar Square-n el is idoztem az óriás kivetíon közvetített Olimpia elött. Ha meg már így alakult, Camden-t is megnéztem, hátha a kedvenc kocsmámban találom meg oket, de nem nem voltak ott sem, pedig vártam rájuk egy korsó Cider-nyi idot.

Tegnap visszaért Benedek Úr, sima repüloútja volt hozott ki magával 12 darab könyvet "- Most mi van? Szeretek olvasni.", két üveg Jager-t. Miközben pakolja ki a dolgokat, egyszercsak káromkodik egy nagyot "Bassza meg, úgy látszik a gríz csomagolása nem bírta". :D Aztán kiporszívózta a boröndbol.

Ha meg már hazaért, akkor jött a gondolat "- Benedek nézzünk már be a Unicornba". Hívtuk még Anitát, és már úton is voltunk. Metál banda volt, nem sokáig bírták, pedig tele volt akcióval az este ott. Ingyen kóstoló pintet adtak a Bullmers nevu Ciderbol, meg kaptunk hozzá további vásárláshoz kedvezményt biztosító ticketeket is, meg adtak kóstoló felest egy új piából a Moscow Mult-ból.

Metál az metál, így mennünk kellett onnan, Benedek az út közben már az ölébe is vette Anitát. :D

Aztán még Camdenben The Good Mixer, The Brasilien Bar, és persze az Elephant Head.

Ma pedig 10-re mentem a Mariott Regent's-be Luggage Porternek. Megérkezve gondoltam szólok a recepciósnak, hogy akkor megjöttem, hogyan tovább. Várok a soromra, majd elé kerülök.

"
- Az ügynökségtol jöttem L.P-nek.
- Késtél.
- Dehogyis, 10 óra van, és már 5 perce itt állok a sorban.
- Aha. 7-re kellett volna jönnöd.
"

Nincs mit tenni, nekem az ügynökség 10-t mondott. :)

Part 1. - Amikor nem szerettem a Luggage Porterkedést

Az elso egy óra avval telt, hogy álltam az ajtóban két sráccal, és amikor megjött egy taxi, akkor ok kirohantak kezelték a vendégeket, hozták vitték a boröndöket. Én nekem meg csak állnom kellett nyitogatni az ajtót. 

A második órában is ez volt a feladatom. Nem szerettem.

Part 2. - Amikor megszerettem a Luggege Perterkedést

Aztán elmagyarázták, hogy hogyan kell átvenni a poggyászt, hova kell elrakni, mit hol kell kitolteni, mit hova kell ragasztani. 

Volt már dolgom, jobbá vált a hangulatom.

Egyszer csak a recepciós oda szól nekem, mert semelyik másik kollega nem volt az aulában.



- Egy vendéget át kéne költöztetned a 623-ból, a 213-ba.
- Nekem? Ok. Hol van a 623-s szoba?
- A hatodikon.
"

Felmegy, bekopog, illedelmesen köszön.

"
- Jaj, de jó hogy ilyen gyorsan jött. Ugye az egy csendesebb szoba lesz? - kérdezi a válasszal megváltást várva az idos amerikai házaspár noi tagja.
- Természetesen hölgyem, minden tekintetben kiválló az új szobájuk. - nyugtatom meg. Még azt sem tudtam, hogy a hotel melyik szárnyában lesz az új szobájuk.
- Hálistennek. Ott van az a két táska. - és mennek is kifele a szobából.
"

Én bemegyek, felkapom az egyik táskát viszem ki a kiskocsira a folyosón. Mennék a másikért, az ajtó meg zárva.

Problémát megoldottam, elvittem az új szobájukba a táskákat. Amikor bepakoltam a szobába megláttam azt belülrol is. Kiváló, nagyon szép szoba, így már önbizonyosságot keresve, magabiztosan kérdezem a hölgyet

"
- Megfelel az új szobájuk?
- Jaj, kiválló fiatalember. Kiválló.
"

Én pedig mintha büszke Mariott hotel alkalmazott lennék nagy magabiztos mosollyal az irányt az ajtó felé vettem, ahol már várt az öreg rám. 5 font borravalót adott.

Megszerettem a Luggage Porterkedést.

Part 3. Még jobban megszerettem a Luggage Perterkedést

Aztán volt olyan is, hogy lehoztam boröndöket a szobából, egy távozó családnak amit leraktam az ajtó elé még az aulában. Hozzám fordul a család apa. "- Tudnál szerezni egy taxit? - Természetesen uram! " hogyne tudnék, hiszen állandó áll minimum egy a hotel elött.

Csak nem most ...

Na akkor jött aztán ami még sose volt. Lacika a Luggage Porter kiállt az út szélére, majd mikor észrevett egy fekete Cab-t, két újját a szájába vette a másik karjával pedig intett egyet. Fütyülni így sose tudtam, és ebben a magasztos pillanatben sem sikerült. De a taxis a gesztusbol levágta mit akarok, és már állt is be. :)
Emberünk 3 fontot adott tips-nek (borravaló).

Ekkor még jobban megszerettem a Luggage Porterkedést!

Part 4. Amikor megint nem szerettem a Luggage Porterkedést

Délutántól kezdve gyakorlatilag semmi forgalom, csak az ajtónál állás, és néha az ajtó nyitogatása. Dög unalom! Talán rosszabb a biztonsági orködésnél is.

Újra nem szerettem a Luggage Porterkedést.

Azért nagynehezen eltelt a nap, jó kis borravalót szedtem össze, úgy hogy a vendégek nagyobb részét a két másik srác kezelte. A biztonsági or az utolsó órámban el is mesélte, hogy hogyan kell ezt majd csinálnom, hogy több vendéget kezeljek. Segíto kész volt, meg rendes. Biztos érezte rajtam, hogy kollegák vagyunk :D

Tehát a feladat adott, holnap már Okos Luggage Porter leszek! :P

Nincsenek megjegyzések: