2009. október 27., kedd

So many loose ends

 

Két hete vagyok egy ügynökségnél. Jött az első nap, mikor kitöltöttük a papírokat, és bemutatták a melót, meg a céget. Magukat exkluzív catering ügynökségnek mondják, hogy ott aztán van minden elegancia, meg nagyon fontos vendég, és magas színvonal.

Ezen a napon 12 új ember között húztam meg magamat, mindannyian fel lettünk véve, ugyanis a cégnek tizenvalahány helye van, ahol tart fontos vacsorákat, konferenciákat, stb... eseményeket. Feltűnt egy-két dolog már az első napon. Többek között az, hogy a csaj csak hozzám jött oda, hogy ecsetelje, mit kell csinálnom a home office-szal. Pár nap múlva jöttem rá, miért csak hozzám. A többiek mind vízumkötelesek voltak! Én voltam egyedül Európából. Aztán meg a munka gyakorlati részénél az is kisült, hogy mintha csak nekem lenne ilyen jellegű tapasztalatom. No mindegy, mondom, ez sem lesz rosszabb, mint a többi.

Adtak melót, mászkáltam le - föl a sok helyszín között, és megismerkedtem a cég rendszerével. Valahogy az alkalmazottak kb. 90 százaléka brazil! Mintha egy brazil ügynökségnek dolgoznék, és mintha Brazíliában, mert munka közben igen gyakran csak brazil szót hallok. Aztán meg a színvonal sem az a top, amit mondtak, de a vendégeknek elég egy szépen kinéző szoba, hogy úrnak érezzék magukat. Fontos vendégek meg tényleg vannak:

- Ahogy említettem, felszolgáltam Kofi Annan-nak, a reception drink-nél pezsgőt, majd vacsora alatt a kaját. Örülök neki, hogy láttam testközelből, illetve hallottam dumálni is, ugyanis a vacsora után egy újságíróval kiült a központi helyre, és beszélgettek a múltjáról, Afrika helyzetéről, stb... Más kérdés, hogy a felszolgálás akkor épp a desszertnél tartott, és mivel ők elkezdték a beszélgetést, ezért többedmagammal bent ragadtunk a teremben, mert hát, mikor Annan beszélt, a légy sem mozdulhatott, csak miután 20 percre rá egy kis vízivós szünet következett, na akkor mehettünk vissza a konyhára. Nem volt egyszerű 10 nagy pudingos poharat tartani ...

- Múlt héten dolgoztam a HQS Wellington hajón a Temzén. Érdektelen konferencia, így elég időm volt körbenézni a fedélzeten. A Wellington főhadiszállás volt a második világháborúban, jelenleg kikötve rendezvényekre használják, és nagyon szépen van belülről kidekorálva. Többek között rengeteg történelmi hajómakettel. Az egyik közülük már távolról feltűnt. Napoleon korabeli, bálnacsontból van kifaragva, hófehér és kb. potom 250ezer fontot ér ... Voltak prospektusok a recepciós pultnál, ami arról szólt, hogyan lehet a Welllington baráti társaság tagjává válni. Beleolvastam. Úgy kezdődött, hogy adományozz 1000 fontot nekik :D Egyébként a felszolgálásban két érdekes pillanat volt, mindkétszer azt hittem, hogy el fogok ájulni, és hogy szarul vagyok! Aztán pár pillanattal később mindig rájöttem, hogy semmi gond, csak a hajó mozog a vizen.

DSC_00306 DSC_00310

DSC_00309 DSC_00311

- Maradva a háborúnál, rá két napra egy olyan vacsora volt, ahol a 600. repülő emlékszázad tartotta összejövetelét. Ez a repülőszázad volt, akik védték London légterét a II. világháborúban. Olyan katonai fejesek voltak jelen, hogy a rendezvény kezdete előtt két órával kutyás rendőrök mentek végig az épületben, bombát szimatolva.

Ez volt a múlt hét, aztán erre a hétre nincs meló. Merthogy őszi szünet van, és ilyenkor nincsenek nagyon ilyen jellegű rendezvények, na meg Bori is itthon van!

Ellenben zajlanak az események!

Hétfőn voltam egy második interjún, ahonnan péntekre várom a választ, ma is voltam egyen, ahol felvettek, jövő hét kedden is megyek egyre még. Közben ugye van ez az ügynökségem, meg egy másik is, csak az vagy lemondja, vagy ott sincs, ahol kéne. Elég sok nyitott szál van, nem tudom még hogy lesznek lezárva, de jövő hét szerdára már mindenképpen várom, hogy elrendeződjön minden!

Vasárnap volt a Wembleyben az éves európai mérkőzése az NFL-nek, szóval pár otthoni ismerős jött is ki rá, Lucz Peti meg haverja, Jani pedig nálunk aludt két éjszakát. Szombaton az egész banda (Erik, Magó, Lucz Peti, Jani)+Bandi+Betti és Halma+Ági és Vanda+ mi ketten Borsóval elmentünk szórakozni. Pár pubot érintve jutottunk el Kubába, ahol latinos dallamok mellett söröztünk tovább.

24102009357

Holnap valszeg megyünk valami múzeumba, és megmásszuk a Monumentet.

 

Így nézek ki lovaglósapkában:

DSC_00296

Így pedig Bori néz ki, mikor hullahopp karikázik:

DSC_00298

 

Ezen a linken pedig meg lehet tekinteni, milyen volt a Wembley-s meccs:

http://picasaweb.google.com/bubbafoci/Wembley2009#slideshow/5397297734773838402

Nincsenek megjegyzések: