2009. november 17., kedd

Citywalk in pics

 

Hétvégén magánklubban dolgoztam, hajnalban az Oxford Streeten jöttem keresztül. Karácsonyi világítás, esernyővel?

DSC_00362

Az isiben, az oskolatársak:

DSC_00370

Ma voltam egy interjún az O2 arénában, ami elött ezt a valamit találtam:

DSC_00374

Karácsonyra speciális ajánlat - Gyömbér kekszes (kenyeres) Latte

DSC_00378

Oxford Circus-ön átmentünk átlósan a kereszteződésen. Háromszor ... Vicces :D

DSC_00381

Pár hete adták át, felülről így néz ki:

uj

Majd a Sohoban rátaláltunk a magyar étteremre, ahol Somlói Galuska 5.25 (1600 forint):

DSC_00383

A mai mászkálással begyüjtöttem jópár új érdekes kocsma nevet, rakom is majd fel őket :D

2 megjegyzés:

GeGe007 írta...

amerzálódunk? kereszt átkelők? :)

Dobcsek írta...

Nahat!!! Hol is van az a magyar etterem a Sohoban? :)