2010. május 2., vasárnap

A vers neve: Brecen

 

Az úgy volt, hogy két és fél hete felszálltunk a gépre...

 

Aztán azóta debreceni lakcímkártya,

előfizettünk UPC internetre, meg kábelra,

OEP-nél Tajszám aktiválva.

Apehnél bejelentkeztünk TB miatt,

bankszámla új kártyával nyitva.

megszabadultunk a T csoporttól,

nyugdíjpénztár nem hamu a porból,

 

és ...

 

és lakást rendezünk,

kakaóscsigát eszünk,

szódát iszunk,

krémtúrót eszünk,

szódát szifonból, krémtúrót akcióból.

 

és ...

 

és spájzot takarítottunk,

ablakot pucoltunk,

virágot ültettünk,

cserépből - cserépbe,

világot váltottunk,

csilliből - villibe.

 

és ...

 

minden nap nagy templomot látunk,

piros buszt villamosra váltunk,

párizsit zsömlével eszünk,

kolbászt meg kiflivel,

rövidet felesként iszunk,

sört meg habosan ... elszoktunk.

 

és ...

 

biciklit takarítottunk, és biciklizünk,

Nagyerdőt szeretünk, virágillatot szimatolunk

köszönésnél szevaszt mondunk,

ha esik az eső, csak legyintünk,

melegnek meg örülünk,

volt ez másképp is körülöttünk.

 

 

amióta két és fél éve felszálltunk a gépre...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok ! Olvastam a blogotokat, de sehol nem láttam olyan opciót, ahol üzenetet tudnék nektek küldeni, ezért itt írok. Érdeklődni szeretnék Londonról meg úgy az Angliai életről, hogyha tudnátok adni egy e-mail címet ahol kérdezhetnék és esetleg válaszolnátok is, azt nagyon megköszönném. Előre is köszönöm. Sziasztok (:

Lacza írta...

Szia Névtelen

raczla kukac gmail pont com

Lacza

Gabi írta...

Szia Bori, Lacza
Sok szerencsét nektek a breceni léthez...Bori, egyszer segítettél nekem infóval tanításilag, köszke - mondjuk még nem vettem rá magam, de a cápák támadása asszem megérintett most bennem valamit :), valahol mélyen az épp munkanélküli lelkemben... 999 táttádárárá...Régen jártam erre, aztán most jól meglepődtem - remélem jól alakulnak majd a dolgaitok otthon és azért még írtok néha ide is...
Gabi