2008. július 4., péntek

Indians and Knives

Lenyomtam 4 napot az Imperial Coellege-ben, 40 munkaóra lett belőle. Amint már említettem indiaiakkal dolgoztam együtt. Ime a kép:

DSC_00448

:D

Szóval ejtsünk pár szót az indiaiakról. Jó fejek. Jókat lehet velük röhögni, idétlenek, és nagyon pörgősen beszélnek. Viszont dolgozni sose dolgozzon velük együtt az ember. Megkockáztatom hogy jobban tudnak kummantani mint a magyarok. És mindíg van valami indokuk rá. :) Egyébként tényleg jó fejek, rendesek. Az indiai lányok nagyon szépek tudnak lenni, de! Két tipusra tudnám osztani őket, a nagyon infantilis ostoba buta libákra, és az elegáns, kimért ostoba buta libákra. Mindkettőben közös, hogy csak és kizárólag gazdag pasi állhat szóba velük. :)

Pár mondat amit nem árt ismerni, az indiaiak nagyon meg tudnak lepődni ha a nyelvükön szólsz hozzájuk:

Kjeszi ho - how are you - hogy vagy?

Tika - good, thanks - köszi jól, rendben

Kha' ale? - What's up? - na mi van?

 

Már mutattam képeket a Liverpool Streetről, de nekem még mindíg nagyon bejön, úgyhogy most is:

DSC_00444

Ilyen fönt

DSC_00445

Ilyen lent

 

Kb. 5 perce küldött egy sms-t  a második irodám, hogy ha akarok dolgozni vasárnap, akkor hívjam őket. Ja és hogy hol? SilverStone-ban a brit nagydíjon :D Azonnal hívtam is, pár foglalt után regeltem is, ha minden igaz megyek vasárnap Silverstone-ba :D

 

Gege komment ja, nemsokára írok a késelésekről, igen nagyon elfajult már a dolog.

 

Ezt a képet pedig öcsémnek küldöm, itt is van fehér fény, csak este 8kor kezdődik :D :D :D

DSC_00443

Na poszt írás közben megjött az sms is az agencytől, leírták a részleteket a Forma 1-l kapcsolatban. Most már BIZTOS, HOGY MEGYEK SILVERSTON-BA!!! :D

4:15 kor indulunk külön busszal Eustonról. Ez kb éjszakaival tőlünk olyan háromnegyed órára van, szóval igencsak korán kelek vasárnap ...

Megyek Silverstonba a forma egyre melózni! :D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nyaljál sót, hogy oda mész... :D
részletes beszámolót kérünk..