2008. július 15., kedd

Interesting Stuffs

Hol is van Knightland Road, és milyen a környék?

Sárga X: 14 Knightland Road

Piros X: Mountand Road, ahol Tamásék laknak

Zöld X: Sach Road, ahol Picúr lakik

Lila X: Sainsburys (élelmiszerbolt), és benzinkút

Fekete X: Posta

Kék X-k: Török, lengyel ABC-k

Fehér X-k: Csirkés

 

Clapton

Ezután kifejezetten az angolos figyeljenek. Egyszer hívtak az a második Agencyből, de ki voltam kapcsolva, és hangpostát hagytak. Tessék meghallgatni! :D

http://data.hu/get/412535/Agency.wma.html

Ha valaki pontosan leírja kommentben, hogy mit mondott a hölgy (az eleje érthető, közepétől tessék figyelni) annak viszek haza Cidert :D

Aztán meg van olyan, hogy amikor Silverstone-ba mentem Borinak is, meg Zolikának (Tamásék házában lakik, rendes srác) is meg kellett ígérnem, hogy felhívom őket onnan. Bori nem volt elérhető, hangpostát hagytam neki. Hallható, hogy nagyon rápörögtem a szituációra :D

http://data.hu/get/412544/Silverstone.wma.html

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

elvagytok ám tátva minden jóval..
a második link nekem nem működik error 500, viszont az agency-s néni meg megtanulhatná kinyitni a száját. :-)