2008. november 18., kedd

Budapest is in TheLondonPaper

 

A London Paper London egyik délután megjelenő ingyenes újságja ha jól tudom 800.000-s példányszámban. Minden nagyobb gyalogos csomópontban ingyenesen osztogatják délutánonként, ezt olvassa mindenki a metrón, buszon, vonaton.

 

Na már most a mai utazás mellékletében Magyarországról írtak, illetve Budapestről képnek pedig a Lánchíd volt feltüntetve.

Az újság jó hétvégi kiruccanásként ajánlja Budapestet. A cikk gyakorlatilag arról szól, hogy mivel 330 forint egy font, milyen nagyon olcsón lehet berugni, és kajálni nálunk :D Éttermeket, és szórakozó helyeket ajánl ahol a már olcsó "helyi sör" fél literje! - ez külön kiemelve, mert ugye az kevesebb mint egy pint - a Dreher csak 1.70 font átszámolva! (Londonban 3 font körül van egy pint)

Illetve abban az országban, ahol szombatonként két csatornán is olyan órás-másfél órás műsor megy, ahol emberket követnek az ócska piacokra és szakértőkkel beszélik meg, hogy az adott tárgy megéri-e az árát, vagy jó vétel-e, na abban az országban külön ajánlják az Ecseri piacot, illetve a Novák piacot. (Sose hallottam a Novák piacról)

 

Érdekesség, a Gulyás levesünket nem levesként írják, hanem mondjuk úgy fordítanám, hogy tányérja a gulásnak. :D (Egyébként már értem a gulyás leves körüli nagy meglepődéseket, mert az itteni leves léből áll és annyi. Én legalábbis nem találkoztam még olyan levessel amiben legalább tészta lett volna, nemhogy hús!)

 

Nagyon jó volt olvasni az  újságban Pestről, büszkeség öntött el, és boldog voltam, szóval  a metrón  oda is fordultam a mellettem ülőhöz, hogy megmondjam neki ez az én kis hazám, meg innen jövök rábökve az újságra, de egy igencsak nagydarab kormos srác volt a szomszédom nagy gettó sapkában, és az Ipodján nézett valami gengszter klippet, szóval gondoltam nem fogja érdekelni a dolog. Jobbról meg egy indiai ült, ő meg nem értette volna :D

 

Asszem mostanában sok lesz az angol piatúrista Pesten :D

 

A linkje a cikknek: KATT

Nincsenek megjegyzések: