2008. november 4., kedd

Third day of the BIG WEEK

Eljött tehát a Péntek, amikor délben szállt le Mex, Kati, és Erik gépe Lutonon. Kimentünk eléjük Petivel Baker Streetre, hogy elkísérjük őket az előre lefoglalt szállásukhoz.

S7301109

A reptéri busz

S7301111

Metrón

S7301113

DSC_00948

Kensal Green metróállomás (Kati, Erik, Mex)

A szállás egy tipikus Hostel volt, a recepciós lányok éppen hogy nem szartak a fejünkre. Beszéltek egymás között,  amikor Mex odafordul hozzánk, hogy "te én ezeket értem. Spanyolok" :D így a bejelentkezés további része spanyulol folytatódott.

A szoba mondhatni tipikus hostel szoba volt

S7301115

Aznap éjszakára két ausztrál volt a szobatársuk.

Beköltözésük közben én elmentem a folyosón lévő klotyóra, majd dolgom közben kinéztem az ablakon. Ez a látvány tárult elém:

S7301119

Egy tipikus angol rémisztő temető volt a tőszomszédságában a hostelnek. Esténként bizonyára síri csend van arra fele ...

Eriket meg beköltöztettük még hozzánk, majd délután be a városba. Tottenham Court Road-n találkoztunk.

S7301135

Ez rögtön a Soho széléln van, így azon átvágtunk, majd China Town. Picadilly, Trafalgar Square, Leicster Square.

S7301145

S7301153

S7301163

Persze útközben bedobtunk pár sört a Sport Bar-ban:

DSC_00952

A társaság el is készült teljesen, mindenki ment feküdni. Mi is haza Claptonba, hogy aztán hajnalban durranásokra, és kormosok ordibálására ébredjünk. Következő nap volt a városnézés napja.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

no már enyire dolgozunk, hogy nincsen post egy hete??