2008. december 20., szombat

Festive

 

Kb. 50-n olvasták a blogot másfél nap alatt, és csak 3 komment jött ... Szomorú.

Egyébként meg lassan karácsony, ma voltunk vásárolni ezt-azt ajándékba (vicces lesz), aztán este meg elmegyünk vacsorázni. Csapunk egy olyan magyar karácsonyi vacsit vagy mit. Jön Halma és Betti (Halma köz.iskolatárs volt, és barátnője), Anita (knightland-i lakótárs), és Ági (egy régi osztálytársam huga, aki a blogon keresztül talált meg).

Bori 23-n repül haza 30-ig, én meg itt maradok egyedül. 24-n még dolgozom, aztán csak 28-tól végig 6 napot, amiben igen benne lesz az január elseje reggel 7 órási munkakezdés is ... :D

A városban nem sok karácsonyi hangulat van, inkább rohadt nagy tömeg, és mindenhol az "Akció", "Mindennek mennie kell", "Fél áron" táblák.

Ja és Rácz Laci pakkot kapott! Otthonról, sok minden jóval és finommal :D Köszönöm mégegyszer!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

abból 47 én voltam, hátha jön ki új poszt... :D

En írta...

Akkor bizony a maradék három én lehettem ugyanezen célból.

Névtelen írta...

Írtam neked Laca az előző bejegyzésedhez:)Boldog karácsonyt a Londonban maradóknak és a hazamenőknek is!:)