2009. február 14., szombat

Aki válaszol: Borbála

Először is, köszönök minden kedves hozzászólást, örülök, hogy többen is hasznosnak tartottátok a beszámolómat!


Halma, azt nem ígérem, hogy hamarosan jelentkezem más témával is, esetleg később, tudod, hogy ezt is lassan szültem meg :-)
zsifiosztály: írtam neked e-mailt a megadott címedre, várom a leveledet!
lilcs: szívesen és köszönöm :-)
poppy: hamarosan küldöm az e-mailt, kiváncsian várjuk ay óvodai élményeidet!
DDO: azt nem tudom pontosan megmondani, hogy milyen a bevándorló és "őslakos" arány nálunk, de mutatok egy képet, amit pont ma reggel készítettem, ez talán segít nagyjából belőni a viszonyokat :-) A miénk teljesen átlagos iskola, de mivel korábban csak pár más suliban dolgoztam egy hónapig, nem tudok biztos infót arról, hogy máshol mennyiben különböző a rendszer. Amit abban a néhány iskolában láttam, az nagyjából megfelelt a miénknek.


Belvárosi iskolákban úgy tudom, nagyobb a brit diákok száma, minden attól függ, hogy melyik kerületben van a suli, az ottani lakosság összetételét tükrözik az iskolák is. És a belvárosi sulikban többet is lehet keresni tanárként, dehát nyilván nehezebb is bekerülni...
Most ennyi, minden jót minden olvasómnak :-)

boriisk

Nincsenek megjegyzések: