2009. február 2., hétfő

Snow - Traffic chaos in London

Update 3:

14:12

Pár órája telefonált a főnököm, hogy menjek be. Hosszú a story, majd elmesélem a lényeg az hogy ma estére kapok szobát, bennt alszom, holnap pedig dolgozom reggel.

A kérdés persze még mindíg nyitott maradt, mivel még mindíg szakad a hó minden levan zárva részlegesen, nem is igazán tudom hogy jutok be. De elindulok aztán meglátjuk.

A főnökömmel való beszélgetésből levontam pár konzekvenciát aminek megfelelően fogok cselekedni a jövőben, de erről később írok, előljáróban csak annyit, hogy a ROADT ETVES PÚRVA ANNUKAT!

Képek délelöttről:

100_1386

100_1379

100_1397

100_1399

 

Update 2:

9:13

Hivatalosan felfüggesztették a buszközlekedést, három metróvonalat teljesen lezártak, 9 metróvonalon részleges lezárások és komoly késések vannak, egyetlen egy metró vonal jár rendesen. A metróállomások többsége részlegesen lezárva. Heathrow mindkét kifutója lezárva mint a többi repültéré is.

NINCS TÖMEGKÖZLEKEDÉS LONDONBAN! :D

Bori iskoláját is bezárták, bár ő már reggel beteget jelentett :) Betelefonáltam én is a Hotelbe, hogy nincs busz!, mondták hogy persze rendben van. 4 -n (akik közel laknak, és besétáltak) vannak benn 150 vendégre. HEHE :D

A hó rendületlenül szakad, délutánra még kitartóbb havazást mondanak. Jelentem mi élvezzük a helyzetet. Nemsokára kimegyünk sétálni egy nagyot, meg megnézzük hogy a közeli parkban nincs-e egy nagyobb domb, és viszünk szemetes zsákot szánkózni :D

Még reggeli képek:

ho11

ho12

ho13

Update 1:

07:39

Végülis elindultam dolgozni. Egészen a sarokig jutottam :D Szakad a hó, és van vagy 20 centis! Sehol nincs eltakarítva, az a pár kocsi is aki az útra merészkedett minimál tempóban próbál túlélni. Járókelők csúszkálnak, és mindenki telefonál. Egyik oldalon mennek a metró felé, a másik oldalon pedig jönnek vissza a metrótól :D

A buszmegállóban álldogáltam ,és vártam kb 25 percet, és egy azaz egy darab busz sem ment el ezidő alatt :D Páran várakoztak csak rajtam kivül, beszélgettünk. Egy idősebb angol nő is ott volt, és teljesen ledöbbent arccal mondta, hogy ő még sose látott ilyet.

Szóval nem hivatalos, de kijelenthető hogy nem engedték az utakra az emeletes buszokat. Várakozás közben láttam egy taxit, aki épp küzdött a csúszon úton, egy faszi szaladt utánna integetett, hogy leintse a taxit, mire a sofőr meg integetett kifele neki, hogy nem ő bizony nem szállít utast :D

Amúgy:

- a repülőterek nyitva vannak, de minden kifutópálya lezárva!

- nincs buszközlekedés!

- 13 metróvonalból egyetlen egy ami jár!

Azt hiszem ki lehet jelenteni, hogy London összeomlott :D

Az alapbejegyzés:

Hétfő, 06:15 körül

Tegnap este kezdte, mostanra igen komoly mennyiségű hó esett le.

Reggeli hírek: már korán reggel két metró járaton vannak nagyobb késések, és a külvárosi vasútaknál komoly fennakadások vannak. Amire ezt leírtam, már négy metrójáratra ír részleges felfüggesztést a "szokásostól eltérő, rendhagyó időjárási körülmények miatt". A gond az, hogy arra is amivel én is mennék (Jubilee Line) ... Szóval lassan elindulok, de nem kapkodok, csak busszal tudok menni és az utakon is komoly 10 centis hó van. Márpedig az emeleteseket nem erre találták ki :)

Mostmár 6 metróvonalon van káosz :D (Most indulnak 6 körül az első vonatok, azért jönnek folyamatosan az infók :D Nyomon követhető egyébként a bal oldali sávban)

100_1367

100_1369

100_1368

100_1372

100_1374

 

Super Bowlt megnéztük, sajnos buktuk a fogadást, Bori pedig úgy néz ki beteget jelent mára (hősiesen megnézte az SB-t velem, de most sűrgős  aludnivalója van :) ... Két óra alvás után indulok is dolgozni, majd még jelentkezek.

Egyálltalán menjek? Délutánra mondják még csak a komolyabb hóesést ...

Na jó, indulok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nálunk meg csak elolvad....
és WE ARE THE CHAMPIONS.... :) Az utlosó 7 percben kaptam két kisebb infarktust.. :D