2009. január 26., hétfő

I have been writing ...

 

Csütörtökön teltház volt a konferencián, többek közt vendégül láttam ott a Novotel hotelek angliai, és európai fővezérigazgatóját is. Ők is nállunk tárgyaltak, emiatt én a hotelünk főnökeitől akkor nagy nyelvcsapásokat vártam, hogy még meg is ilyedtem én is nyálas leszek. De ennek szöges  ellentéte történt, alig hittem a szememnek. Szinte mindegyik bújkált, és egyikse jött fel a konferencia emeltre. Nem tudom miért, de nem akartak beszélgetni a nagy főnökökkel. Jó kis túlélési stratégia :D Ennek én kifejezetten örültem, mert szinte egésznap nem is láttam őket. Volt egy jó napom a hotelben :D

Pénteken pedig olyan történt amit aztán nehezen emésztettem meg. Múlt héten jött a konyhára egy új szakácsnő, próbnapjait tölti. Pénteken 10 körül lementem az öltözőbe, amikor meglepetésemre a csaj ott öltözött. Épp az utolsó gombokat gombolta be szakácsruháján. Én meglepődve bámultam rá, mire indult kifele az öltözőből. Én még mindíg csak néztem rá, már épp megakartam szólalni, amire nyitja ki az ajtót, és még rámnéz.

- Semmi gond, én fiú vagyok. - mondja bársonyos magas hangon.

... Na itt aztán kisiklott a vonat. Ott álltam az öltözőben, és próbáltam feldolgozni a szitut. Na most ezt ugyan hova tegyem, hogy dolgozzam fel. Az embernek teljesen női arca van, hosszú haja. Ronda egy világban élünk.

Aztán pénteken kideülrt, hogy szombat-vasárnap offos vagyok, és erre a hétre pedig beraktak hétfő-keddre offosnak. Így most 4 napos offomat töltőm. Aztán Szerdától valószínüleg 10 napot húzok le egyhuzamban ...

Péntek este voltunk vacsorázni, Pisti barátnőjének Jutkának volt a szülinapja és találtunk egy jó kis étterembe 10 font három fogásos kaját.

100_1357

Nagyon jó volt a kaja, most venezuelai rosét ittunk.

Hétvégén gyakorlatilag nem csináltunk semmit, megnéztük a Batman aktuálisat, ami kifejezetten jó film!

Egyébként raktam fel a magyar blogra írást, amit egy ismerősöm írt, és írtam az amerikaifutball.hu -ra is.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, Anita vagyok. Most jutott eszembe, hogy valamelyik nap a metrón leült mellém egy pasi - aki női ruhába volt öltözve. Mindenki megnézte, de úgy, hogy már engem zavart... Szerencsétlen... Sziasztok