2009. január 18., vasárnap

Storys and videos

 

Pénteken átugrottun Clapton-ba, megnézni mi van Tamásékkal. Jelentem minden oké, elvannak, történnek a dolgok. Pár sört bedobtunk, Bori még átugrott knájtiba, majd később én is. Hívott a kiváncsiságom, mert hallottam dolgokat :D

Íme pár story, mindenki itélje meg magának a dolgot:

- Szóval a pincében lakóknál megjött a baba, lové nincs, a baba meg állandóan sír, meg beteg ...

- A legfelső szobába beköltözött egy pár. A pár női tagja nő, de 3 évig arra gyűjtött, hogy férfivé operáltassa magát (szóval nem tudni, hogy nőként akart buzi lenni, vagy férfiként leszbi ... ), aztán hazament, szerelmes lett, és most terhes, és a hatos szobában ő a párja és az anyósuk lakik most ...

- Benedek mellé beköltözött egy srác, állítólag igazi tátottszájú falusi emberről van szó. Benedek számolta, megérkezését követően a harmadik nap ment el elöszőr fürödni ...

Szóval nekünk ennyi elég is volt a storykból, Tamással, Pistiékkel még eldumáltunk, aztán vettünk egy csík olcsó lengyel malbit a töröknél, és haza.

Tegnap nem sok minden történt, túrósgomboc, és éjszaka még rántott sajt :D Kicsit fáradtak vagyunk gyakorlatilag 4 órát aludtunk délután.

Ma még jön át Anita hajatfesteni Borival, aki épp most is nagyban írja a tanításos storyját! ALAKUL! :)

Egyébként meg nézegettem a videókat, és rájöttem, hogy már rég raktam fel. Pár érdekesség régebről:

Lovi verseny Brigthonba:

Amikor öcsémmel a Towerben voltunk, épp elkaptuk az őrségváltást:

Ez meg, amikor Borival átkeltünk hajóval a Tower Bridge alatt:

 

Jövőhéten kedden Zolinak szülinapjára megyünk, pénteken meg Jutkáéra, és kiderül nyerünk-e jegyet a Super Bowl megnézésére az O2 arénába.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

tower videoról egyből eszembe jutott, hogy "s átkelt a hajó a vizen...s kiszállt s nézett, hogy milyen..."
és természetesen az acélgyárosoknak drukkolunk..:)