2009. január 19., hétfő

Silence! I`ll kill you!

 

Hajnal van, Willesden Green-ben egy kicsiny High Roadi lakás sötét csendjét egyszer csak éles, magas tónúsú hang töri meg, mint forró augusztusi napot egy dunai holtág partján a kormorán sikolya.

Az éles hang egyre csak erősödik, és szünni nem akaróan ismétli magát. Félálomban vagyok, nem riadtam fel rá, inkább csak annyira volt elég hogy lebegjek alvás és ébrenlét határán, mikor egy nagy adag mákosguba után épp még eltudok vánszorgni az ágyig.

Szóval mikor már vagy egy perce szól ez a magas hang mosollyal az arcomon félig nyitott szemmel, megszólalok:

- Bori mi ez?

- Az ébresztőd.

...

Ma írgalmatlan nagy esőzések voltak Londonban, illetve azon a részen amin én mozgok. Az első azelött csapott le, mielött indultam volna, így az utcára kiérve konstatáltam ideje lenne már beszerezni egy sapkát. Hajnal hatkor vízfüggönyszerű esőben nem jó az utcán menni. Zebránál beleléptem egy tócsába bokáig, majd mikor eljutottam a sarokig tudatosodott, hogy a munkanadrágomat otthon hagytam. Vissza az egész utcán. Gatya felszed, majd megint neki az utcának, ekkor már okosan zebránál pocsolya. Átugrottam, de a pocsolya nagyobb volt. Ekkor ázott át a cipőm másodjára 4 percen belül. Amíg elértem a metróig átázott a kapucnisom, és merő víz volt a kabátom. Borzasztóan tud itt esni az eső.

...

Ma olvastam az újságban, hogy Londonban egy állásra átlagosan 50-n jelentkeznenk.

...

Maradva az újságoknál, a kantinban maradt a hétvégi Times utazás melléklete. Európai utakat ajánlottak, és benne volt Budapest is, igaz körutazás formájában. 2 nap Budapest - 2 nap Bécs - és 2 nap Prága. Ez így együtt 700 font.

...

Hajnalban pedig a hang amire ébredni szoktam, az a Silence! I'll kill you mondat, amit az amerikai sztár hasbeszélő Achmedje a halott terrorista szokott mondani. Következzen a nap végén videó is róla:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én mennyire utálom ezt a csontvázat!
:D

Névtelen írta...

Nekem is Walter jobban bejön, főleg a Lambeau Field-s rész. :)
Szép a hasonlat, csak az hiányzik belőle, hogy másnaposan kelsz... :)

Névtelen írta...

elöbb elfelejtettem:
ha már bigyóságokról volt szó. egy ilyet néztem ki magamnak. :)
http://bigyoshop.hu/index.php?honnan=&term=ON/OFF_BOGRE&oldal=egytermek&termid=181