2009. január 5., hétfő

New year`s first days

 

Elsején három óra alvás után reggel 6-kor keltem és indultam melózni. A metró peron közepén hányás, a metró kocsiban a padlón magányosan végig guruló pezsgős üveg és vörös szemű dülöngélők között utazgattam nem kipihenten. Baker Street-nél még láttam egy pasit aki éppen akkor pakolta ki magából az esti folyadékot, majd fél órás késéssel be is értem a melóba.

Páran beteget jelentettek, így nem volt meg a teljes személyzet. Aki benn is volt, mindenkin látszott, hogy megütötte őket a szilveszter este. De azért beindultunk, és egész jól lement a nap. Gili nélkül, meg a köcsög indiai kollega nélkül még talán élveztem is a reggeliztetést. Pedig utálom :D

Másodikára, azaz Péntekre beteget jelentettem átgondolva, hogy kijár nekem az :D Így három napos hétvégével kezdtem az új évet. Nem csináltunk semmi különöset, leginkább pihengettünk.

Tegnap este pedig átugrottunk nájtlendródra levelekért, meg akkor Tamásékhoz is átugrottunk új évet kívánni.

És ha már ott voltunk átmentünk Sach Road-ra Picúrtól elbúcsúzni. Picúr hazaköltözik most jan. 7-n tervei szerint 5-6 hónapra. Már becsomagolva, indulásra majdnem készen áll :D

DSC_01119

DSC_01120

Illetve kiderült, hogy karácsonykor Londonban volt régi tájföldi kollegánk-haverunk Beer, és kettőnknek adott egy üveg Chivas Reagalt. Aminek a felét ide is adta Pici. Még jó hogy beugrottam hozzá, még mindíg jó ez a Whiskey.

Majd visszaugorva Tamásékhoz, Tamás adott kolbászt, és májas húrkát. Karácsony elött egy magyar hentestől szerzett disznót, és csináltak egy disznóvágást! :D

A év első hétvégéjén disznótoros. Isteni volt!

Ákos ma jön Londonban intézni a bankszámlája lemondását, itt lesz Péntekig.

Ma pedig esett a hó reggel is, napközben is, és a hét közepére minusz 6 fokot mondanak. Az pedig nagyon hideg itt! :D

Az új év elejére pedig egy kötelezően megnézendő videó, hogy miért vannak gazdasági válságok, és hogy kik irányítják a rendszert!

 

MINDENKINEK KÖTELEZŐ MEGNÉZNI:

 

IDE KATTINTÁS!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

és Pici bácsi mivel jön haza, kamionnal? :D