2009. január 4., vasárnap

So, how was the year?

Lássunk hát most egy rövid áttekintést az elmúlt 2008-as évből. Kezdeném is elöszőr a számokkal.

Tavaly összesen 126 bejegyzést írtam, azaz - magamat is meglepve ezzel - gyakorlatilag 3 naponta egyet. Legtöbbet júliusban írtam, 14-et.

A látogatottság napi 30-40 között volt, a leglátogatottabb hónap Szeptember volt 1394 egyedi látogatotottsággal. Ezenkívül létrehoztam még a http://londoners.blog.hu/ blogot magyar blog szolgáltatón, ahol inkább igyekszem londoni, angliai dolgokról írni. Ezt a blogot az elmúlt évben kétszer is kirakta az index.hu a címlapjára a blog ajánló részbe. (emiatt hívom magamat kétindexes Laczának :D, egyébként mindkét alkalommal olyan 3500 körüli nézettsége volt a blognak azokon a napokon)

Napi örömforrás amikor megnézem, hogy a keresőkben ki mire keres rá, és mire adja ki a Google a blogomat. Tehát pár érdekes kereső kifejezés, amiket valakik keresnek a neten! :D (ezeket írják be a google-be)

- tanulj angolul takaritani \ pay-as-you-go by london \ veszélyes helyek london \ walthamstow milyen \ kitchen porterek élete londonban \ kozso videók (kedvenc :D) \ leírás magamról angol nyelven \ kalapos képek csajos \ angol párbeszéd hotelben \ hol lehet venni pimm's-et? \ "angol csajok" \ picsa kepek \ hogyan kell csinálni egy kis hajót fa darabokból? \ év kommandósa

Hát szóval ez engem szórakoztat :D

No térjünk rá, hogy milyen is volt az év. Volt kavarodás rendesen ha összességében vissznézek, nájtlend ród, radisson, ákos haza, nyári agencyzés, novotel paddington, költözés, bori stb...

Voltam a Buddy Holly musicelen, az Epsomi derbyn, Silverstoneban a forma 1-n, Rugby döntőn, Madonna koncerten, és NFL meccsen a Wembleyben.

 

A január kezdődött egy személyzetis bulival, majd mentünk haza két hétre, akkor még Ákossal laktunk egy szobában a Knightland Road 14 alatt Claptonban.

Februárban költözött be Pötyi Bori mellé szobatársnak, voltam egy nagy városnézésen, láttuk a közvetlenül mellettünk pár utcával meggyúlladó majd utánna teljesen leégő Camdeni piacot. Beszereztem a fekete bőrfotelemet (örök emlék marad, a legjobb fotelem volt eddig ...), dolgoztam a szerb nagykövetségen, házibuli hullám és a nagy sláger felfedezése. És találtam egy 21ezer fontról szóló csekket ...

Márciusban folytatódtak a házibulik Sach Road-on, és Knightland Road-on, illetve a Radissonban is. Ebben a hónapban költözött be Benedek is illetve néztük meg Borival a Buddy Hollyt és ünnepeltük meg egyben a St. Patrick napot. És voltunk Borival egy rockabilly clubban.

Áprilisban volt, hogy Picúrral rossz vonatra szálltunk és hajnalban egy kormos negyed közepén találtuk magunkat, találtam egy 100 centis tv-t, és Tiger Army koncertre mentünk, és rendeztünk egy 25 fős grillezést. Rájöttünk, nem értjük az angolokat, és megírtam a nagy magyar - magyar egymást jól átveri storykat. Illetve Ákosnak le kellett vágnia a szakállát, én mókusokat szoktattam a kertbe, és kinnt volt egy hétig Bori apukája.

Május 1 nem munkaszüneti ünnep Angliában, grilleztünk újra, meg Zsomborral bejártuk a környéket, megválasztották London új főpolgármesterét, meg írok fontos dolgokról, a lányok meg énektudásukat megcsillantották. És voltam otthon is egy hétvégét.

 Júniusban már dolgoztam az új agencyknek, és még a Radissonban is az elején, megvolt a Boozy day amikor az utolsó nap volt, hogy lehetett alkoholt inni a londoni metróban. Voltam az Epsomi derbyn, és elkezdődött az EB is, amire gyakran fogadtunk és mindíg vesztettünk. Szülinapom is megvolt, és Julie is volt, Borinak az amerikai ismerőse. Elkezdtem melózni a Hurlingham Clubban, amit végig nyomtam nyáron, és névnapra jól bePimmseztünk.

Júliusban megtartottuk Ákos búcsú buliját, hazaköltözött. Emellett javában melóztam, és voltam a Forma 1 Silverstoni nagydíján dolgozni. Júliusban új korszak kezdődött, Bori felköltözött. Voltunk egy nagy karneválon, és Borival ettünk Kenguru húst. Találtam egy gitárt, és a hónap végén hazamentem, többek között a BalaTone Fesztre.

Augusztusban egyedül voltam, Bori hazament. Elkezdtem egy angol kúrzust, elmentem egy állásinterjúra a Novotel Paddingtonba, voltam éjszakai biztonsági őr, egy lakót a házból kilakoltattam, pár szép, gazdaságilag hasznos napot pedig eltöltöttem mint Luggage Porter. Részt vettem a Notthing Hill Carnevalon, és dolgoztam egy Rugby döntőn a Wembley-ben.

Szeptemberben kijött Bandi, megnéztük a London Blitz meccsét, aláírtam a szerződést a Novotellel, és megírtam a NAGY POSZTOT A LONDON, MUNKA, ÉLET -ről. Egy éve voltam kinnt amire kép összeállítást is készítettem, és bemutattam a londoni hotel egyenruhákat. Mindeközben pedig még volt egy Temze karnevál is.

Októberben a tréning után elkezdődött  a munka a Novotelben, Borival elmentünk egy Temzés hajótúrára, ahol csupa tanárok voltak, öcsémnek köszönhetően megvettük a jegyet az áprilisi ACDC koncertre, Borival megnéztük a Regents Parkot, és a Londoni Állatkertet. Majd pedig jött a NAGY HÉT! Öcsém és még pár otthoni haverom kijött egy hétre, és együtt vettünk részt az NFL londoni meccsén a Wembleyben, meg voltunk Brighton-ban is a tengerparton!

Novemberben volt Budapest egy londoni újságban, illetve megtörtént a nagy költözés! Otthagytuk nájtlend ródot, és áttettük székhelyünket Willesden Green-be.

Decemberben Borinak megünnepeltük a szülinapját, teszteltük a londoni ügyfélszolgálatokat, elkezdődött a karácsonyi szezon és megtartottuk a karácsonyi vacsit, Bori hazaugrott az ünnepekre, én meg dolgozgattam, karácsonyozgattam itten.

 

 

Most hogy így összefoglaltam az elmúlt évet azt kell mondanom, most már értem miért vagyok fáradt :D Hihetetlen, hogy ennyi minden történt :D Szép kis év volt ez!

 

És mi várható 2009-ben?

- angol,

- acdc koncert,

- új munkahely,

- költözés,

- amikor az üzlet beindul,

- szülök kilátogatása,

- otthoni nyaralás,

 

 

lac

 

Lacika, London.

Csóközön!

Nincsenek megjegyzések: