2008. augusztus 29., péntek

Notthing Hill Carneval, Net, Nyarsalas

Chapter 1. - Karneval

Szombaton lenyomtam egy 12 pm. - 1 am. -s muszakot abban a magán klubban ahol már dolgoztam egyszer. 

Esküvo volt, 160 fos, angol. Jó nagy darab malac angol mennyasszonnyal, meg kalapos öreglányokkal :) Jó volt, Mandu-val megint ott találkoztam. Megörültünk egymásnak meséltük ki merre hogyan volt az elmúlt hetekben. Olasz supervisor lévén, olasz állandó személyzet dolgozik ott, így megint csiszoltam egy picit nem létezo olasz nyelvtudásomat.

Vasárnap felkelve a terv a Notthing Hill Carneval megtekintése volt, megvártam még Benedeket aztán irány Central Line-nal Európa legnagyobb utcai fesztiválja. A metróról leszállva, rögtön 8 rendőr, és vagy 10 metrós személyzet fogadta az utazókat, rögtön tereltek mindekit a jó irányba, még félre sem lehetett lépni, mert rögtön hangosbemondók szóltak merre, hogyan menjünk, meg hogy minnél gyorsabban. A metróból kifele még kétszer ennyi rendőr, és személyzet, majd a felszínre érve hatalmas tömeg, és rengeteg rendőr. Benedek megkérdezi az egyiket, hogy merre van a karnevál, az mondja, hogy az első balra. Megyünk, sarok jön, mondom Benedeknek, hogy menjünk tovább még egyenesen, hiszen a tömeg is arra megy. Aztán arra nem sok minden volt, így egy utcán bekanyarodtunk balra. Aztán mentünk-mentünk, és kilyukadtunk ugyanott ahol bementünk. Egy U alakú utca volt. Aztán nagy nehezen csak elvergődtük magunkat már a karneválosabb részre.

Mintha mondjuk Pesten Erzsébet város le lenne zárva és minden utca tömve, sarkokon alkalmi 
zenepultokból szól a regi, a jamaicai életérzés, mindenki pozitív, kisebb árusoknál sülnek a kaják, és néhány utcán mozgó kamionokon is megy a buli. Nagyon jó volt a hangulat, a Budapest Parádé, és a Sziget is elbujhat. Ennek a fő oka az emberekben keresendő. Más a mentalitás. Nem utolsó sorban meg a reggae adta szabadság hangulat.

Valamit inni is kellene - mondom Benedeknek, amikor meglátunk egy ház elött a tégla kerítésre kirakott whiskeys üvegeket. Két kormos árulta, a házban laktak, és kertből árultak :) 

- Van sörötök?
- Van tesó, spéci. - és lépked, mozog tovább a reggae ütmére.
- Mi az?
- Kóstold meg! 

És már hozza is. Megnézem, kiderül, hogy Jamaicai sör. Na ezt akkor tényleg megkóstolom. Finom volt, markáns íze van. Mászkálunk tovább, itt ott hallgatjuk a zenét. Lassan el is jött a pisi ideje. Alkalomhoz illő hely nem nagyon volt sehol, amíg megnem látok egy papírt egy háznál, hogy Toilett 1 font. És sor a házból kifele az utcára. Itt is kormosok a saját budijukból csináltak nyílvános wc-t. Állok a sorban, elöttem sok csaj, amikor az egyik kormos odajön.

- Hé haver, ezeknek még mindegyiknek 5 perc legalább, mit szólnál a kerthez?
- Kertbe? Ok.

És még két másik sorban álló sárccal bementünk a kertjükbe és ott könnyítettünk magunkat. Múvelet közben felnézek a házra, ahonnan egy egyész kormos család néz minket... :)

Befejezve, megyek vissza, de még felkiáltok a családnak

- Ne aggódjatok, szép lesz a virág! 

Ők is röhögtek :D

Egy szó mint száz, a Notting Hill Karnevál nagyon jó dolog!

Hazafele még beugrottunk Tamáshoz aki a szülinapját tartotta, előző nap átugrott Franciaországba, így francia vörös bort ittunk, apróra kockázott francia sajt kíséreetében.

Chapter 2. - Bori megjott

Hétfőn megérkezett Bori is egy hónapos otthoni nyaralásából, így ismét lakótársam lett. Mivel, amikor ő elment, szép rendet hagyott nekem, így én is nekiálltam takarítani. Hypo szag megint beülte magát a szobába egy két órára.
Aztán tegnap megjött a kért duplaágy, így tegnap átrendeztük a szobát is. Most jelen pillanatban már egész szoba hangulata van!

Chapter 3. - Bori gépe

Miután megjött, rá egy nappal rögtön egy laptop vásárlással kezdtünk. Rutinosan már, trükkösen. Ha találunk egy jó laptopot ő megörül neki én húzom a számat, hogy ez nem jó, meg az nem jó, bele bele kérdezve a részetekbe. Ez eddig is bevált, és most is. 400 fontért volt kiírva a laptop, belekezdtünk a trükkbe, aminek az lett a vége, hogy 400 font maradt az ára, de az eladó rakott bele még egy giga ramot, és adott hozzá egy nagyon fasza laptop táskát. Jó kis gép.

Chapter 4. - National Test

Szerdán megint mentem a tanfolyamra. Leültem, jön az oktatóm, hogy akkor most előkészítő feladatokat oldjak meg, mert ma megírom a Nemzeti Tesztet angol nyelvtanból. Na ezen ledöbbentem, aztán a gyakorló feladatok kitöltése közben már újra magabiztos lettem. Megy ez :D

Egy órám volt a nemzeti teszt 40 kérdésének megválaszolására. Keményebb volt mint a gyakorló feladat sor, az egy óra alatt töbszőr elbizonytalanodtam, hogy ez bizony nem sikerül. Aztán jött az eredménnyek az oktatóm, 67 százaléktól van elfogadva, nekem meg 70 százalék. Sikerült! :D Olyan mintha leérettségiztem volna, jön majd róla az oklevél is :D Az angol tudásom úgy áll, hogy egy ilyen tesztet megírtam sikeresre, de amikor az oktatóm a kőangol angoljával beszélt hozzám, annak néha talán csak a felét értettem. (nagy nagy különbség van amerikai-és angol angol között!)

Chapter 5. - Nyársalás

Szerdán rendeztünk egy kis nyársalást, az otthonról hozott szalonámból. A szomszédból Tamás, Pisti, innen meg Bori, Benedek, Anita. Délután 5-kor úgy álltunk a nyársaláshoz, hogy se nyárs, se fa. Nyársat jó magyarhoz méltóan szereztünk játszótéren nyújtózkodó fá növekvőfélben lévő ágaiból, fa anyagnak meg rég nem használt ágyat, gyújtósnak pedig rég nem használt reluxát szereztünk. Hogy a parazsat is tartsa valami a szemközti szomszéd házba mentünk át, ahol voltak rönkök tárolva. Onnan kicipekedés közben láttam meg a falra felszerelt routert. (ez a pillanat még a későbbiekben fontos szerepet fog játszani). Tűzet jól megraktuk, a tégla kerítés mellé, aminek a következménye az lett, hogy a kátrány kezdett kiolvadni :D

Szalonna isteni volt, hangulat jó. Rég szalonáztam már.

Chapter 6. - Biciklis kormos

Újabb momentumára lettem figyelmes a környék bűnézésének. A biciklis kormosok eddig sem voltak tiszták számomra. Múltkor az ablakból sikerült megfigyelnem, amint sötétedést követően egy autóban ami az utcán parkolt két srác ült. Egyszercsak az egyik int, amivel jelezte hogy "gyere". Másik irányból feltünt egy kormos biciklin, lassan közelítve az autóhoz, majd megkerülve azt, megállt a vezető mellett. Ablak le, kormos benyúlt, valamit ad, valamit kap, majd biciklire pattan újra, és el is tünt a sötét utcában. Autó motor beindítja, majd feltűnés mentesen elgurult a másik irányba. A csere megtörtént ...

Chapter 7. - Internet

Amikor a szemközti magyar házban voltam, és megláttam a routert bevillant az ötlet. Mintha úgy emlékeztem volna, hogy mindíg is látta a lapitopim a 7\a jelét. Így bizonyosságot szerezvén erről felhívtam az irodát, megmondtam neki, hogy amíg nem oldódik meg a házban a net kérdése, addig én használnám a 7\a netét. Mondták persze, szóval robogtam is át hozzájuk, hogy elkérjem a jelszót, merthát az iroda mondta :) Szóval most van net, bár olyan amilyen, azért vagyok vagy 20-25 méterre a routertől, falak és miegymás akadályozva a jel továbbítódását. Szakadozik, gyenge a jel, de használható!

Képek hamarosan. Gege milyen volt a nyaralás?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

te honnan tudod, hogy voltam nyaralni?? :) Jó volt, sok pihi, medencében sörözés, elbírnám viselni egész évben

Névtelen írta...

kormos??! Te tényleg ennyire hülye vagy?