2008. augusztus 12., kedd

Get out

Miutan delutan felkeltem beszeltem az irodaval, ahol mar mindent tudtak. Tamas delelott mar elmondta az esemenyt. Az eredmeny:

Fogaseknak van egy het depozitjuk, amibol levonjak a kart, illetve a karbantartasi koltseget, ugyhogy elvileg szerdaig el kell hagyniuk a hazat.

" 6 lako is panasszal elt mar rajuk abbol a hazbol, ki rakjuk oket. "

Keveset aludtam ma, nem nagyon volt kedvem a mai naphoz. De aztan egy kapuccsino helyre tett, meg a skysporton megy a Wrestling! :) Nagyon zsir!

Antonyonak: Amikor regebben beszeltem irtam neked, de mindig visszapattant. Hivtalak is, de nem ertelek el. Elkerultuk egymast :) Egyebkent megneztuk, 25 ev alatt sajna nem lehet igenyelni, masrol meg nem tudok.

Leventenek: Mi a blogod cime?

Aztan ha Antony visszajon, Leventeek meg megjonnek tarthatunk is egy blog talalkozot. Van egy kedvenc helyem Camden-ben ,)

Nincsenek megjegyzések: