2008. augusztus 11., hétfő

Action

Tegnap jol kialudtam magam, majd este hetre jottem a Mariott Maida-ba. Kicsit kestem, mintegy 25 pecet, mert elneztem a megallo nevet. En Kilburn Station-nel szalltam le, es Kilburn Park Station-nel kellett volna. Ez a ket allomas nem egy metro vonalon van ... Szoval olyan negyed ora gyaloglassal ertem be.

Recepcional mondtam hogy bocsika, de inkabb orultek nekem hogy estere lesz ejszakasuk, minthogy megrottak volna. Kiderult, hogy ket recepcios is magyar. Merthat kicsi a vilag :)

Az oltozoben atvedlettem, fekete nadrag, feher ing, fekete nyakkendo, felvettem a halcsikos sotet zakot, es a "SECURITY" feliratu nevtablat. Szemoldokom osszeszukult, tekintetem hatarozotta valt, izmaim megfeszultek.

Biztonsagi or lettem!

Az aulaban kell allnom, es minden oraban korbe kell mennem a hotel mind a 7 emeleten. Most hogy igy ket napja csinalom, nagyjabol kezd egy kicsit mulni mar a kietlen, villodzo lampafeny sotetjebe burkolozo hosszu folyosokon valo atkelesi felelmem. Nagyjabol ... ,)

Egyebkent ennyi a feladat, rajtam kivul meg van egy recepcios, az ejszakai manager, meg a takaritok. Hajnal 1 korultol fel 6ig pedig a recepcios pult mogott le lehet ulnom, es hasznalnom a gepet. Mint most :D

Tegnap egy "esemeny" - kommandos szleng - is borzolta a kedelyeket. Mikor szunetre megyek kapok egy walkie-talkie-t, hogyha esemeny tortenik azonnal hivjanak. (bar elmondtam nekik, hogy en most vagyok eloszor security, szoval ha tortenik valami tollem ne sokat varjanak)

Tegnap fel harom korul a canteen-ban Skysporton pankracio nezes kozben kajcsizva a fasirtos szendvicsemet egyszercsak megrecseg a walkie.

- "krrrr... room ... seven ...krrr ... room ser ... krrr ... "
- Az anyad -mondom - itten akcio van! - es ott hagyva csapot papot meg a szenyomat, siettem is ki az aulaba.

Mikor vagtam at a konyhan, meg reccsent egyet megint, es megint mondtak valamit, mire en ovemrol leakasztva mar valaszoltam is, hogy "Megyek".

Berobbanva az aulaba, a recepcios ijjedt meg egy picit, mondom hol a fonok? Hatul. Sietos leptekkel toppanok be az ejszakai manager irodajaba, es mar kerdezem is:

- "Itt vagyok, mi a gond?"

Szegeny kicsit megijjedt, es latszott rajta, hogy nem igazan erti, majd beleszol a walkie-jaba:

- " room service ... room service ... ket csirkes szendvics a 607-esbe"

Ekkor rajovok, hogy a wakien nem csak engem tudnak hivni ...

Ma mikor bertem (kis keses), atoltozve mar mar szinte Chuk Norrisnak ereztem magam. Ismerem a palyat, enyem a terulet, senki nem szol be mert dupla korforgasos rugasba megyek at :D

Szoval epp ha 5 perce allok az aulaba, mikor jon az etterembol a manager assist.

"
-Van egy bepialt ember az ettermi ajtonal, ami most zarva van, de kuld el onnan, ne ott fekudjon.
- Mi van? - mondom meglepodve.
- Zavard el onnan Security.
- Hogy en? Hogyan?

Kislattyogtam, lelekben felkeszultem mindenre. Egy hajlektalan telepedet le a lepcsokhoz.

- Mi a gond? - szolitom meg hatarozott mely tonusu Bruce Willis-es hangon.
- asdfsfapo'.

Nagyjabol ilyen volt a kommunikacionk, azt mondta az oreg, hogy eltort a konyoke, mondtam neki, hogy ahoz kepest jol mozog. Aztan ment a hajciho, menjen el, nem megyek el, de menjen el, majd a vegen kapott 5 percet, hogy huzzon el kulonben hivjuk a rendoroket. Ez bevalt feladatot megoldottam :D

Nem rossz ez, csak lehetne jobb is :D

Am ami a Knightland Road-n van az igazi komoly problema! Ma Fogas (az alattunk lako faszi) ram akarta rugni a szoba ajtot! Esemeny volt ...

Delutan felebredtem, mentem zuhanyozni volt 20 percem meloba indulasig. Zene bekapcsol, lezuhanyzik, oltozkodik. Kopognak.

-Mi van? Ki az?

Nincs valasz. Nyitom az ajtot ott all Fogas (honapok ota nem beszelunk egymassal, de a haz tobbi lakoja sem, talan csak Andi. Csak akkor beszeltem vele mikor a playstation-s story volt).

- Jaj, nincs nekem most rad idom. - es becsapom az ajtot, es zarom kulcsra.

Megyek vissza az agyhoz, erre irgalmatlanul belerug az ajtoba, ugy hogy a zarbol a kulcs is kirepul vagy masfel meterre. Majd vagy meg 4szer egymas utan. Kiorditok neki, hogy a tetves kurva anyad haggyad abba. Erre megint rugdossa az ajtot. Indulok az ajto fele, kifejezetten agressziv lettem. Aztan beugrik a jobb verzio!

Telefon elo, es hivom Tamast (egy utcanyira lakik, az iroda alkalmazottja)

- Szia Tamas. Lacza vagyok Najtirol, ne haragudj hogy zavarlak igy vasarnap delutan, de felek. Ram akarja rugni az ajtot az allattam lako.

Tamas mondta, hogy jon is azonnal, kozben Fogas abbahagyta a rugdosast. Tamas csenget is 1 perc mulva, lemegyek ajtot nyitok es kopogok be Fogashoz. "Gyere kifele"

Kijon, ott allunk Tamas, Fogas, En. Elmondom, hogy ram akarta torni az ajtot, es hogy mekkora barom, o meg elmondja, hogy zavarja a zene, es hogy ne csapjam ra az ajtot. Innentol ordibalunk egymassal, meg kirobban a szobabol a baratnoje is, hogy nem tud tollunk! aludni, meg hogy mar elege van, tegnap este (dolgoztam) is hogy dorbezoltunk es nem tud pihenni. Meg mindig csak bulizunk, es ok nem tudnak aludni.
Tamasban is fokozodik az indulat, csak egy szikra kellett volna.

A vege az lett, hogy akkor nezzuk meg az ajtot, de en kozlom Fogassal, hogy o bizony nem jon fel a szobaba!

Tamassal megnezztuk a zarat, rendesen meghajlott az ajtofelfaban levo fem. Kicserelte, majd holnap jelenti az irodanak. Meg en is!

Kivancsi vagyok mit tesz az iroda bar sejtesem van rolla azert is hivtam Tamast. Mar regota panasz van Fogasekra a butasagaik miatt, valszeg ki lesznek lakoltatva. Rossz megoldas volt rugdosni az ajtot!

Na en meg lassan indulok a 4 orasi korsetamra, meg van harom oram a melobol. Holnap folytatom, hogy mi lett az ajtorugdosasbol.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello Lacza!

Anthony vagyok.Sajnos már hazajöttem, de lassan megyek vissza,és meg szeretném tőled kérdezni, hogy esetleg nem tudsz e valami konkrétabbat a tax creditről, mert muszáj lenne igényelnem majd.Amit adtál számot, felhívtam,de nem volt kapcsolható.Neten azt olvastam, h 25 év alatt nem lehet igényelni, csak akkor ha van egy gyerekem.Ha esetleg van másféle segély is és tudsz róla plz segíts.Előre is köszönöm.