2008. augusztus 15., péntek

Black Ice - The new album from AC/DC

Amit tudni kell az uj AC/DC albumrol:

- Black Ice lesz az album neve,
- Oktober 21-tol kaphato,
- 8 ev csend utan jelenik meg,
- Az elso szam cime "Rock and Roll Train" es augusztus 28-tol jatszak a radiok.

Nem valogattak be abba a szerencses 150-be, aki ma jelen lehet a klipp felvetelen ... :(

DE!

Megfogom magam es benezek a varosba, hogy megkeressem a klippforgatas helyszinet. Hatha van egy kis lyuk a keritesen ... ,) Pontosan nem tudom hol lesz, mert mindenhol csak annyit irnak, hogy Central Londonban. Ez igy eleg nagy terulet, de hatha szerencsem lesz :)

Egyebkent:

- Megjott a szerzodesem a Novoteltol, nagyjabol a 70 szazalekat ertem, a tobbit szotarazom. Jonak tunik a dolog, szeptember 15-n kezdek ket hetes treninggel.

- Vasarnap es hetfon ujra uj feladatom lesz, luggage porter leszek. Varom a kedves vendegeket, es viszem fel nekik a csomagokat a szobaba.

- Fogaseknak jovohet vasarnap lett a kikoltozesi hatarido.

- Jott mar uj lako, egy par a 6-s szobaba. Rendeseknek tunnek, persze majd meglatjuk. A srac 3 evig szolgalt Irakban a Nato kontingensben a magyar hadsereg berkein belul. Aztan leszerelt es visszament biztonsagi ornek. Most meg azert vannak itt, hogy letegyen egy angol biztonsagi tanfolyamot ami 2500 fontba kerul. Meselt Irakrol, majd leirom.

- Tamas meg Zolika (a szomszedos utcabol) tegnap csinaltak rakott karfiolt es megkinaltak, de tegnap mentem este tizre dolgozni, igy raktak el nekem mara. Ma este rakott karfiolt eszek :P

No, AC/DC vadaszatra fel!

UPGRADE:

Keresgeltem a lezarasokat central Londonban, es talaltam ezt az oldalt:
http://trafficalerts.tfl.gov.uk/microsite/

Szerintem marha jo, frissen irja az aktualis lezarasokat. Szoval mint latszik, es irja az oldal az Oxford Street-t lezartak. HEHE :D
Azt hiszem tudom hol van a klipp forgatas :D Indulok is :D

U.i.: kirakktam egy kis beepulott is oldalra, ahol frissen lehet nyomon kovetni melyik metro vonal eppen hogy jar.

Nincsenek megjegyzések: