2008. augusztus 6., szerda

YEAP!

Part 1. The NET

Tegnap rájöttünk az irodából egy sráccal, hogy ez egy modemes router ami a házban van. Szóval szereztem kábelt összedugtam a routert a laptoppal, reseteltem a routert (mert jelszó védte, de senki nem tudta mi az). Aztán belementem, kiderült hogy le van tíltva a wireless, azt helyre állítottam, most már minden gép be tud jelentkezni a routerre. De továbbra sincs net ...

Ha valakinek van ötlete, írja már be légyszi kommentbe.

Nekem a látleletem, hogy volt gond a routerrel, de fizikailag nincs net. Ügyfélszolgálatról annyit, hogy már 12 fontomba került a "Please hold the line" mondat. Egyszeruen a megfelelo menüpontot választva nem veszi fel senki. Annyira nem, hogy tegnap egy órán át holdoltam a line-t :)

(Most itthon írom a posztot, aztán netkávézóból rakom fel)

Part 2. The AGENCY

A hétvégén reggeliztettem a Cumberlandben, mindkét nap 800 vendéget ... Hétfon reggel még szintén volt egy reggeliztetésem egy Mariottban. Határozottan kijelenthetem, hogy utálom a reggeliztetést. Hajnalban kelsz, és reggel nyolckor már pörögni kell, és mások kaja maradékát kapargatni le a tányérról ...

Néha úgy éreztem magam, hogy tányér szélén hagyott fott bab maradék akarok lenni ... :D

Volt még hétvégére délutáni melóm is, ám a hotelbe érve kiderült, hogy nem is kértek agencytol személyzetet. Magyarul mondva Maria az Imperialtól átbaszott. Ennek megfeleloen hétfon meló után mentem is be hozzá ahol a köszönésembol már érezte, hogy most nem fogunk bájcsevegni. Elmondtam mi a helyzet, rá is vágta rögtön, hogy akkor szombatra két órát kifizet a téves kiküldésért. Mondom neki, hogy és a vasárnapira? Azt mondja: " azt nem fizetem ki, hát minek mentél oda, ha tudtad hogy nem lesz" ...

Így megy ez ... Maria-val egyébként úgy néz ki lesz egyéb dolog is, de majd meglátjuk.

Kis közjáték után kérdi kell-e munka? Én meg már túl voltam akkor a másik két agencyn, és most annyira a nyár közepén járunk, hogy egyik sem tudott semmit adni a hétre, így félig kelletlen, de azért érdeklodve - nehogy megtörjem a kérdésébol kiérzodo lehetoséget - mondtam, hogy "Jeah". :D

Asssszondja, hogy mit szólnék szombat-vasárnap-hétfo este 7-tol, reggel 7-ig melóhoz. Megtetszett, de gyanús is lett.

"
- Milyen meló van éjszaka 12 órás?
- Mariottban, éjszakai portás biztonsági or.
- Biztonsági or? Én? Nincs hozzá megfelelo képzettségem.
- Az nem kell. Ha jön éjszaka vendég, felviszed a csomagjait, ha kell segítesz a room service-nek, meg járkálni kell a folyosókat körbe....

(csönd lett, belegondoltam hogy most az az idoszak van, amikor mindent be kell vállalni, hogy jöjjön a font, meghát tök üres házban úgy sem tudnék mit csinálni itthon ...)

Maria hatás vadász mondata törte meg a csendet.
- 7 font körül lesz óránként, és ha tetszik a meló állandó lenne a hétvégi muszak.

És már bele is egyeztem, plusz még rám dobott péntekre egy szintén 12 órás banqueting melót.

Hát asszem ez a szituáció tökéletesen leírja a LondON-i agency-s melózást.

Part 3. The NOVOTEL PADDINGTON

A hétvégén az újságban olvastam hírdetést, hogy szeptemberben nyílik a Novotel Paddington hotel, és nyílt napot tartanak kedden (azaz akkor lehet jelentkezni, gyakorlatilag minden posztra várják a jelentkezést, teljesen új személyzettel, új hotel nyílik), így kedden reggel még átírtam a helyzetnek megfeleloen az életrajzomat, kihegyezve az eddigi hoteles, és Radisson-s tapasztalatomra (lévén, hogy új hotelben kell a tapasztalt ember ;) nyomtattam, hónomalácsaptam, és már sorba is álltam az állásra jelentkezok sokaságában.

Rengeteg ember, futószalagos intejúztatás (egy szobában kb. 15 asztal mindegyiknél egy ember, egy jelentkezot beszéltett).

Ezen túl estem én is mintegy 10 perc alatt, az életrajz bevált, fókuszáltan az eddigi tapasztalatokról kérdezosködtek, meg például olyanról, hogy az eddigi kollegáim hogyan ítélnének meg, mit mondanának rólam, ha most oket kérdeznék meg rólam. Na ez persze azért feladott labda volt, igen erosen le is ütöttem. (Közben pedig rájöttem, hogy bassza meg ha már ilyenekrol tudok beszélni,akkor csak kezdem már megtanulni a nyelvet)

" I can't manage a hotel but except it I can do everything in a hotel. And of course I can go to the extra mile. "

Szóval ez avval ért véget, hogy bekísértek egy másik szobába, hogy várjak egy kicsit, mert a F&B manager is szeretne meginterjúztatni. Tehát az elso rostán átmentem!

Emberünk jött, kedves volt, beszéltünk a melóról meg mindenrol. Úgy éreztem sikerült rá jó benyomást tenni, egyébként Pierr Svájcból. Avval váltunk el, hogy akkor hétvégéig még hívnak.

Part 4. The Course

Múlt héten böngészve a netet ( akkor még volt ... sírok ... ), és a legnagyobb angol álláskereso portált, találtam egy olyan hírdetést, miszerint angol és matek tanfolyam indul ingyen. Több se kellett, küldtem a jelentkezést, visszahívtak, regeltem, vártak, ma pedig mentem reggel fél 9-re Hammersmith-be a szint felmérésre.

(A LearnDirect hírdette meg, egyszer már voltam nálunk januárban az ügyfélszolgálati tanfolyamra, amit aztán nem folytattam.)

Matekból kiváló eredményt értem el, lévén az angol oktatás szintjéhez van igazítva a teszt.
Próbáld ki magad, válaszolj az alábbi kérdésekre (a tesztból vett példák):

- Ha az uszodában egy hosszt 8 perc alatt úszol le, akkor hány hoszt úszól 32 perc alatt?
- Télen a sózó autókat akkor küldik ki, ha minusz két fok alá esik a homérséklet. Mely esetekben küldik ki a sózó autókat?
A. Ha December4-n 0 fok van,
B. Ha Október 25-n -4 fok van,
C. Ha Január 7-n -3 fok van.
- Ha John januári telefonszámlája 30 font volt, februári telefonszámlája 25 font, márciusi telefonszámlája 35 font, akkor az év elso három hónapjában átlagosan mennyi volt a telefonszámlája?

Na szóval ez ment, az angolom pedig 5-s skálán 3-s. Emberünk jött (oktatási manager), és közösen "kitaláltuk", hogy akkor az angolomat kell erosíteni, ( itt megjegyezte o is, hogy a kelet-közép európából jöttek általában mindíg tökéletesen teljesítik a matek tesztet )

Megnyugtatott, hogy nagyon jól haladok, és hamarosan majd el fogom érni az 5-s szintet! Hiszek neki, beiratkoztam, hetente egyszer 6-7 órás a tanfolyam. Ingyen. ( megkérdeztem ezt is, azt mondta, hogy az állam támogatja ezt az oktatást ...)

Beültem a gép elé, fejemre helyeztem a fülest, és csináltam a gép elött a feladatokat, meg tanultam. Aztán délben közölték, hogy aki elso alkalommal van itt, az menjen kajálni, mert elso alkalommal a cég állja a kaját.

Mentünk a sarki olasz étterembe! Eloétel, és foétel ingyen. Be is kértem gomba levest, és természetesen Spagettit :D Isteni volt. Komolyan nagyon finom volt!

Part 5. The NOVOTEL PADDINGTON - CONTRACT

Miközben ültem ma a tanfolyamon, telefonom volt. Nem tudtam felvenni, hangpostát hagytak. Kimentem szünetre, meghallgattam. A Novotel hoteltol kerestek, hogy beszélni szeretnének velem a folytatásról. Na itt már éreztem valamit :D
Hívtam oket, aztán kiderült.

Szeptember közepétol a NOVOTEL PADDINGTON hotel alkalmazottjaként fogok dolgozni!

"A célok és tervek eléréséhez ez jókor jön, haladunk tovább a úton, úgy tünik jó sodrásban vagyok."

U.i.: NEEEEEEEEEEEETTTEEEEEET AKAKAKKKKKAKAAAAAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

wow, gratula Lacza. Vége ezek szerint az agency-s időszakoknak?!