2008. augusztus 13., szerda

Pics

Part 1. - Security
Lement a biztonságos oros hétvégém, marha fáradt voltam.
Hazaértem 8-ra - tejbegríz - alvás - 11-kor füst riasztó bekapcsolt - alvás - felébredtem 3-kor, ebéd - alvás - felébredtem telefonra 7-kor - vacsora - átmentem Tamásékhoz, két sör - alvás.
És ma reggel 7-kor keltem majd mentem is a tanfolyamra. Jól van felépítve nagyon az oktatás, tényleg lehet tanulni sokat.
Ma hazaértem és a posta ládában várt is már a NOVOTEL-tol megküldött szerzodés, amit csak alá kell írnom. Nagyjából a 70 százalékát értem, a többit még szótárazom :) Szeptember 15-n 9-kor kezdek!
Part 2. - Biztonság

Ma Hammersmith-nél mentem a metróállomáshoz, szembe jött egy rendor karonfogva egy kb. 14 éves kisrácot. Utánnuk néztem, hogy mi is történik. A rendor odavezette egy rendorfurgonhoz a srácot, majd berakta. Nem értettem, mentem tovább. A metrónál a oyster kapukhoz érve láttam meg a fémdetektors kaput pár rendorrel.
Minden világos lett.
A kis srácnál valószínüleg kést, vagy valami komolyabb dolgot találtak ...

Idevág, múltkor Benedek mesélte, hogy King Cross-nál (talán London egyik legnagyobb metrós, vonatos konkrét csomópontja) kiszúrták és egy Bobby lépett oda hozzá. Rutinszeru táskaátvizsgálás. A rendor megkérdezte, hogy tud-e angolul, hogy ezt lebonyolítsák, majd Benedek kipakolt mindent, megmutatta a Bobynak, o meg illedelmesen megköszönte, és további jó utat kívánt.

Folyamatosak az ilyen tipusú rendori ellenorzések.

Part 3. - Olimpia
Az olimpiából csak angliát látom :D Ezek nem mutatnak semmi mást, csak az angol sportolókat. Bár megjegyzem, a bevonuláskor, azonkivül hogy megjegyezték a ruháink furcsaságát, nagyon dícsérték a kommentátorok Magyarországot. Hogy milyen kis ország, és mégis mennyi érem van, stb...

Jó kis reklám volt pláne, hogy elötte való héten volt a Red Bull Air Race Londonban (50, 70 font! körül voltak a jegyek rá, és itt is a Temze felett repültek, de kihagyták a hidakat. Bessenyei 4-ik lett, a világbajnokságban 5-ik), és a tv-s közvetítésben szintén agyondícsérték a "magyar"-t, Bessenyeit.
Na és azelött volt a Hungaroring, ott meg az egyik futam közbeni reklámból visszjovve rögtön avval kezdte a kommentátor, hogy a pályához milyen közel van Budapest, és milyen csodálatos város, nagy történelmi háttérrel, és mindenféleképpen érdemes ellátogatni oda. Szóval most nagyon ment Magyarország reklámozása a BBC-n. :)

Visszatérve az olimpiára, csak angol sportolókat látok. Aminek most nagyon örülnek, hogy tegnap 48 év után újra tudott aranyat szerezni egy noi úszójuk.
Mindenhol a képét mutogatták. Szegény nagyon csúnya ...

És mivel angol sportolókat mutogatnak, ezért azokat a sportokat tudom nézni amiben az angolok esélyesek. Mint például:

- Lovaglás
- Tollaslabda
- Az a földön játszott hoki szeruség

Egyébként mideddig nem is tudtam, hogy ezek olimpiai sportágak :D (Biztos, hogy az angoloknak is legyen esélyük :P)

Part 4. - Képek:


Toronyházak tövében megmaradt kocsmaépület




Itt is jártam :D


Hajnalban a töküres Camden Town. Meg ilyen az elsoülésen fentrol :D







Itt volt az esküvo a hotelben múlt pénteken :P

Biztonsági orként (hasban picit feszes a zakó)


Biztonsági orként (így már kényelmesebb :D)


Három kutyus várja kora reggel kávét vásárló gazdáját

Gege: egyenlore nincs hír az acca dacca-ról, úgy néz ki nem kell jönnöd a Temze partra ;)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O http://luchorosarigasino.blogspot.com
............° o o o O

*