2008. augusztus 31., vasárnap

The Wembley job


Tegnap eljött az a nap is LondOn-ban, mikor a Wembley-be vettem reggel az irányt munkába menet. Már egész héten lehetet látni tv-ben a reklámokat, hogy szombaton a Wembley-ben lesz a Rugby Kupa döntő, már előre sejtettem, hogy teltházas Wembley-t fogok látni :D

A Metropolitan Line-l mentem oda, a Wembley és a közvetlen elött lévő megálló között majdnem 8 perc telik el amíg megy a metró. 8 perces szakasz.

A stadiont úgy építették meg, hogy amikor kilépsz a metrókijáróból rögtön elédtárul az egész épület. Gyönyörű.

Találkozó 10.15-kor a B2-s kapunál. Ahogy mentem a stadion felé összesen 8 fajta szurkolói mezt számoltam össze embereken, szóval nem értettem. :) Egy lengyel sráccal nagynehezen megtaláltuk a nekünk kellő kaput, ahol irgalmatlan mennyiségű legalább 150-200 agencys várt a beregelős sorban. Kinnt volt vagy 15 agency, és mindenki megkereste a sajátját, hogy bejelentkezzen.

Ezkövetően átkellett állni egy másik sorba, ahol a Security Check történt meg, útlevéllel karszallagok felrakásával. Vártunk még, majd elindultunk befele a szentély belsejébe.

Belépéskor ismét útlevél, és táska ellenőrzés, majd bent is voltunk. Mint minden stadionban a körfolyosóra jutottunk, ahol jobbra balra a kajás, piás kioskok. Megint sorban állás, ahol átvettünk az öltöző kulcsokat, majd öltöző. Kinyitva a kis szekrényt be volt készítve a egyenbruha poló, meg sapka.

KÉP


Készen álltam a munkára, ám mindenekelött muszáj volt belógnom a stadionba is. Gyönyörű.

KÉP


Aztán ment egy nagyobb tömeg agencys körbe a stadionon, és vezetőnk minden kioskban megkérdezte, kell-e még oda ember. Ha igen, kiválasztott valakiket a tömegből és beküldte oda. Így jutottam én is egy kisebb ilyen árusító helyre, egy nagyon rendes aranyos kormos főnök alá.

Össze kellett számolnom, hogy miből mennyi van a raktáron, majd készítettem elő a hotdogokat. 

Főnök jön, mondja jönnek a vendégek álljak a pultba. Életemben elöszőr goldoztam MICRO-val, illetve nem igen volt elmagyarázva az sem, hogy milyen árunk van, csak próbáltam kiokoskodni. Az egyik vendéggel megbeszéltük, hogy milyen menünk van hot dog-ból, aztán egy óra után már minden mintha évek óta ott dolgoznék. 

Fél 3-kor kezdődött a meccs, fél 1-től volt beengedés, 2 óra pörgést követően csillapodott a pult forgalma is. Aztán megint volt egy nagyobb pörgés a szünetben, majd miután bemondták hangos bemondóba, hogy negyed óra múlva a második félidő kezdetétől nem lehet többet sört vásárolni szintén ellepték az akkor már kiordított hangú részeg angolok a pultot. De mindegyik nagyon jó kedélyű volt, és akadt szép számmal a tipikus angol futball hulligánból is jó pár. 

Gyerekek, jó csajok, idősek, fiatalok, semmi agresszió, jó kedv, és sőr hot-doggal.

Második félidőtől nagyjából már zártunk is, 1300 fontot pörgött az én kasszám. Aztán a főnök elkezdte számolni a zárást, Ezt kb. 3-tól amíg el nem jöttünk fél 7-ig tette, szegényen látszott hogy nem nagy ismerőse a matematika. Miután rendbe raktuk a helyet már csak arra vártunk, hogy végezzen, de sehogy sem akart sikerülni ez neki. 

Aztán kiderült, hogy 100 font minusz van. Vagy plussz. Egyszer ez jött ki, egyszer az. Nem értettem, csak várni kellett. Aztán jött biztonsági, átkutatott mindenkit - még cipőt is le kellett venni - aztán mehettünk haza. 

Nagyon jó volt a Wembley, csak ez a vége rontotta el a hangulatomat. Na de Október végén, NFL mérkőzés, jön öcsi, Mex, meg még sokan! Atom zsír lesz! SAINTS!

Ja és aki kiváncsi az ACDC új albumjának nyitó számára az keresse fel az oldalt: www.acdc.com

Notice:

Bal oldalra kiraktam Halma (középiskolai osztálytárs) blogját, szintén LondON-ban van, szintén érdekes a storyja, érdemes olvasgatni.

- A NET KAPCSOLAT, VAGY A SZERVER PROBLÉMA MIATT NEM TUDOK FELTÖLTENI TÖBB KÉPET, DE AMI KÉSIK NEM MÚLIK!

Nincsenek megjegyzések: