2008. július 30., szerda

Home sweet home, and BalaTone Fesztivál

 

Talán a leghosszabb post, BalaTone Fesztről, és már LondOn a végén.

A 6.-ik repülőutam hazafele út indulás elött időjárás előrejelzést megnézve már világossá vált, hogy nem a 35 fokos magyar kánikulában fogom tölteni a nyaralásomat otthon.

DSC_00493

Lutonról felszáll egy gép (már ami látszik belőlle)

Lutonról még jó időben indultam el, - a csatorna, és a Temze torkolat még mindíg gyönyörű éjszaka - majd utánna Németország felett 10800 méteren, 980 kilóméteres sebességnél meg is érkeztünk egy igen szép viharfelhőbe. Dobálta a gépet, remegett minden, jól be is basztam a fejemet, mert hát folyamatosan az ablakon bámultam ki, hogy lássak egy villámot. Na de átmentünk rajta, majd eddigi legkönnyedebb landolás után már MO földjén várt apukám a tükrös ajtó mögött.

Bobbyka megismert, anyukám pörkölttel várt, öcsém meg a kis pizsikéjében :D

Csak pár napot voltam otthon, mert kezdődött a BalaTone Fesztivál, ahova igen szép, és számos társasággal mentem le.

Lesi P, Lesi T, Öcsi és Livi, Matyi, Matyi öcsi (Csöpi), Dándi és barátnő, Dándi huga és barátnője :D, Laci és barátnő, Dina, Swarz és barátnő. Később csatlakozott még Mex, Kiss T, és Scoobyék is lent voltak.

Lesiék, és Ráczék úgy döntöttek, hogy mi bizony a botrányosan szar idő  ellenére is szerda este megyünk le nulladik napozni.

Foto Apu-0010

A 3,5 órás vonat útra vittem Londoni Gordons Gint, amihez vettünk Tonicot, a Déli felé menet pedig beugorva az Amigóba citromunk is lett hozzá.

Foto Apu-0011

Vonatot elértük, a GinTonicot pedig bekevertük. Telt az idő, fogyott a Gin, előkerült az előző nap Tescoban vásárolt mini ejtőernyős bábucska. Négy darab.

Foto Apu-0012 

Én kitartottam a vasúti kocsi elejében az ablakon az ejtőernyőst, a többiek pedig elhelyezkedtek egy távolabbi ablakban. Feladat adott, a menetszélben szabadon szálló figurát ki kapja el.

Senki, egyiket sem :D

Bábút elfogytak, előkerült a Lesi P álltal előző nap Tescoban vásárolt 4 darabos síp készlet. A játék ugyanaz volt.

Senki, egyiket sem :D

Elfogyott a Gin, előkerült az előző nap a Tescoban vásárolt pálinka. Koccintás, majd borzalamas fejeket vágva megállapítás: Egyikünk sem ivott még ilyen rosszat.

A dugó vissza a helyére, sok idő van még Zánkáig, irány a bicigli vagon, elő a labda, és rögtönzött foci bajnokság. Asszem én nyertem Tomival.

Meg is érkeztünk Zánkára, éppen abban a pillanatban amikor elkezdett esni az eső. Sátor állítás esőben, becuccolás. A körülményekhez képest asszem nagyon jó részidővel teljesítettük!

Nem volt más hátra be a fesztivál területére, ahol a Maláta bárban már igen csak pörgött a buli. Ekkor persze már rajtam volt a Dánditól kapott arab fejkendőm.

Éjszaka szakadt az eső, a Banditól kölcsönkért sátram beázott, bár ezt csak reggel konstatáltam. Rosszabbúl járt Lesi P. aki az egész éjszakát azzal töltötte, hogy a törölközőjével mosta fel a sátrának az alját :D Semmit nem aludt, alig várta hogy valaki felkeljen már reggel :D

( Épp most voltam a fürdőszobában, az utcán két róka szaglászott kaja után. Ezek úgy járkálnak az utcán mint otthon a macskák. Hajnal egy óra van )

( És már folytatom is ma a blogot :D)

Szóval ezekután Lesi P. Dinánál aludt, nekem meg Dándi adott helyett az igen nagy sátrában. Reggel megvizsgáltul Lesi T. hajnali hapciját közvetlenül a sátorának bejárata elött, amit aztán üres konzerves dobozzal ásott el. :D

Foto Apu-0013

Délután, hogy a Blikk vicc rovatát idézzem egy hétfogásos ebéd következett, egy hamburger, 6 sörrel.

Egyébként nagyon jókat kajáltunk, volt 24 dekás kolbász, főtt kukorica, sajtos tejfölös lángos, hotdog, hamburger, minden jó fesztivál kaja.

Minden nap a Maláta bárban volt rock történelem előadás Plesi tartotta. A szegedi egyetemen ez konkrét tananyag, nagyon jó volt, nagyon élvezetes, Plesi bemutatta nekünk a rock fejlődését, és nagyobb állomásait. Meg is ismerkedtünk vele, onnantól kezdve szinte végig együtt szórakoztuk végig a fesztet. A rocktöri után volt a Yellow Spot nevű zenekarral közönség találkozó amit Lesi P. vezetett le, a hátsó sorokból való ordításaival, én meg közben a színpad mellett Plesi kongájával adtam a ritmust. (Mexnek, konga a közérthetőség kedvéért ;) Majd megtalált minket a Cool tv stábja is, megkértek vegyem le a bakkancsomat, hogy megcsodálhassák. Megtettem, híres lett a bakkancsom! :D

Badár Sanyi előadása egy zárt nagyon meleg sátorban, ami mindenkit megütött. Öcsi nagyon jót aludt rajta :D

Foto Apu-0020

Este megtaláltuk a tavalyi kedvenc helyet, a Zánkai Lídia borházat, és vezetőjét Csabit. Másnap is lett hírtelen, koncertek, evés ívás, rocktöri Plesivel, este A Kutya vacsorája zenekar tökéletes koncertélménye.

Cool tévések aznap is megtaláltak a pultnál, kérdeztek valami, beszélgettünk is élőben. A teljes stábbal jóban lettünk, kifejezetten a program igazgató csajjal.

Majd késő délután is megtaláltak minket.

- Jaj ne már, már voltunk a tv-ben.

- Jó, de hát mit csináljunk ha ti éltek ezen a feszten. Hányan fértek be egy sátorba?

- 10-n.

- Nagyon jó, akkor felvennénk!

- Mindenkinek egy sörért! És hívjuk Matyit.

Be is fértünk 10-n, a sátor szét is szakadt, a sört is megkaptuk :)

Ludditákat is néztünk, majd egy sört is ittam velük, ahol kiderült, hogy az egyik énekes csaj civilben börtön pszichológus. Maláta bár (kedvenc pultosaink Dóri, és Lizi), majd nap végére Lídia borház, ahol Öcsém rögtönzött borkostolót szervezett. Három borház volt egymás mellett, mindegyiknek megkóstoltuk az Olaszrizlingét. Hatan pontoztunk, Ricsiékké, a Cseki (cseki.hu) borházé nyert!

- Ricsikém, miért Cseki a borház neve?

- Há' mert, NEÖCCSEKI. Egészségedre!

Másnap délután a rocktöri után (Plesi természetesen már a színpadon sört kapott tölünk), le a partra, ahol Plesi előhalászta táskája mélyéről a körte pálikát. Ez olyan finom volt, hogy Matyi, Lesiék, meg én már a köveken másztunk át, és csobbantunk is a Balcsiban. Alsógatyában, ami Matyinak igen csak átlátszott vízesen. Így a két öcsi, Matyi és Peti gyorsan elment inni, ugyanis 6 unikum gömböt belehetett váltani törölközőre.

Visszaértek vidáman, Matyinak meg lett egy törölközője.

- Ennyi idő alatt elmehettetek volna a sátorba is törölöközőért. - Nevet Matyi.

- ööö... Ez igaz ... - kacag fel unikumos hanggal Csöpi ( Matyi öccse)

Ekkor megérkezett Farkas Zoli nem szomjasan, és igen agresszívra piálva magát a lefele vezető vonat úton. Hozott is magával 3 CKM-s hölgyet a CKM-s sátorból szép képek lettek :D

Megjött Mex és Kis Tomi is, ettünk ittunk. Mentünk PASO-ra, ahol az egész banda valami fergetegeset szórakozott, majd jött az utolsó este nagy nagy szórakozása.

Találkoztunk Gólemmel, aki Matyi méret, csak nem olyan magas. Innentől kezdve tetőfokára hágott a szórakozás, Csabi a Lídia borház vezetője amikor bezárta az intézményt adott ki nekünk még bort, nem kevesett. A borház elött üldögéltünk, énekeltünk, iszogattunk, majd jöttek a biztonsági őrök.

- Uraim el kell hagyni a fesztivál terültét, 6 óra van, vége a fesztnek.

Napsütésben hazakóvájgás, ébredést követően sátrak összepakolása, és le a balaton partra. Fürdőzés, az élmények feldolgozása.

Foto Apu-0014

Foto Apu-0015

Foto Apu-0016

Foto Apu-0017

"Nagyon jó volt, sose volt még ilyen jó"

Hazafele a három és fél órás vonat út öt és fél órásra sikeredett köszönhetően annak,

Foto Apu-0018

Foto Apu-0019

Foto Apu-0021

hogy KáptalanFürednél felakart szállni egy 130 fős gyerek sereg akiknek le volt foglalva két vagon. Igen ám, de a vonat fesztről jött, így dugig volt. Szóval probléma, és butaságok. Egy óra múlva megoldódott a probléma a kallerek leszállítattak két vagon utasait, - ehez rendőröket is hívtak - mondván jön mögöttünk is egy vonat...

Foto Apu-0022

Foto Apu-0024

Foto Apu-0025

A többi másfél óra késést meg sikerült időközben összeszednie a  vonatnak. Ez volt nekünk a Pokol Vonat! Egyébként az egy órával később induló vonat fehérváron megelőzött minket ...

Pihi, majd Hétfőn indultam is vissza LondOn-ba.

Tökéletes repülő út, most Pestről a Fertő tó felé mentünk, és felszállást követően olyan 20-25 perccel nagyjából a 9-10000 méteres repülési magasságon egyszer csak megláttam a Balatont! Fantasztikusan néz ki felülről!!! Gyönyörű!

Leszállás, transzfer Knightland Road-ra.

Itten kiderült, hogy Zsombor elköltözött, Pötyi lakó társa hétvégén megy, Bori ugye hétvégén hazament, és tegnap délután Gergőék hazaköltöztek (elötte még azért felhúrozta a gitárt).

Üres a ház ...

Teljesen és tökéletesen, a régi jó hangulat most igencsak a nulla felé halad. Szóval a régi nagyöregek most várkoznak, hamarosan 4 új lakó is költözik majd be a házba.

Két nappal a feszt után még nem vagyok teljesen rendben, tegnap balra néztem a zebrán, jó nagyott dudált az autó, Liverpoolnál rossz metróra szálltam, és egy órát bolyongtam, hogy megtaláljam az Agency új irodáját.

Tegnap melóztam is, egy magánklubba kellett menni, ahol BBQ volt.

DSC_00495

Találkoztam ott Mandoval, meg Selmával, szinte még jó is volt őket újra látni! Kiderült, hogy egyik ügynökségnél sincs munka, mindenkinek csak heti egy-két max három napra van melója. Nyár közepe van, meg kell húzni magunkat, és melót keresni ezerrel!

Tegnap egyébként a magán klubban láttam egy Oscar szobrot is.

DSC_00494

Hogy visszaszokjak LondOn-ra, tegnap még hazafele várhattam 35 percet a vonatra is. Aztán hazajöttem, és most itt tartunk.

 

Szép volt, jó volt, újra LondON, és újra állandó a változás.

 

Amint kapok képeket még a fesztről rakom is fel őket. Meg a Cool tévétől is megpróbálom megszerezni a felvételeket. :D Amúgy Bandi Szeptember 5-n költözik ki, Öcsi, Mex, Viktór pedig Októberben jön az NFL meccsre!

 

És a végére:

 

Nincsenek megjegyzések: