2008. július 14., hétfő

Busy Weekend

Vigyázat, megahosszú post következik ismételten!

El is felejtettem írni, hogy múlthét közepén valaki ellopta a PplayStation-nket a konyhából. Egyik reggel már csak a hült helyét találtuk, semmi más nem tünt el a konyhából, csak a komplett playstation cucc, játékokkal, kormánnyal, pedállal, hangfallal. Semmi mást, pedig lett volna még mit elmozdítani. Ugyebár ilyenkor két verzió van:

1. Vagy külső behatolás történt, és akkor a betörő átmászott 3 kerten és a hozzátartozó kerítésen, bejött összepokolta a playstationt, otthagyta a routert, vasalót, stb... és szintén átmászott a keritéseken, (bal szomszédok angolok, jobb szomszédok zsidók szóval ők nem lehettek) majd hazament és játszik vele, mert eladni nem tudja hiszen még a gubi boltok sem veszik már be a PS1-t.

2. Vagy a házból volt valaki... Sajnos 95%-ban mindenki biztos benne, hogy ez történt. Ugyanis van egy lakó párocskánk az egyes szobában, akik - az iroda szavaival élve - antiszociálisak. A Fogasék.

Több összezörrenés is volt már majdnem mindenkinek velük, pl. a Trollék a babakocsijukat a folyosón tárolják. Nincs vele semmi baj, elfér, mi is mellette. Fogas már szólt Trollnénak, hogy vigye el onnan, mert őt zavarja. Fogasné nem vitte el, rá két napra a Pötyi szobája elött találta a kocsit ... Aztán meg állítólag az irodának is feljelentette őket emiatt. Rá egy hétre pedig Trollné rendszersen felbontva találta a levelit. Na szóval ez csak egy példa, de sajnos van olyan buta emberünk, hogy a playstation ellopásával próbálta megoldani a dolgot. (Arra tudunk gondolni, hogy biztos zavarta, amikor a konyhában játszott vele valaki.) Rémisztő a butaság. Én nem voltam itthon, Pötyi, Bori, Benedek Úr kérdőre vonta, amire állítólag igen furcsán reagált mind ő, mind pedig Fogasné. Bizonyítékunk nincs, de majdnem biztos, hogy ők voltak ...

Ezenkívül teltek a napok, dolgozgatás volt, majd szombaton mentem volna melózni délutánra, amikor kapok egy telefont az agencymtől, hogy neharagudjak már, de meló elött be tudok-e ugrani egy pakkért, amiben a wine waiterkedéshez vannak cuccok vasárnapi melóhoz. Egy pasi hívott, térerőm sem nagyon volt, ő meg döcögve beszélt, nem értettem mindent, de hát miért ne, bemegyek én. Aztán jöttem rá, hogy nem is tudom ki hívott :D

Irány az Waterloo, be az irodába onnan Putney Bridge-hez a melóhelyre (Hurringham Club). Na igen ám, de út közben derült ki, hogy nem jár  a vonat, és még két olyan metró vonal ami nekem pont kellett volna. Az egyiken tervezett lezárás volt, a másiknál egy ember a szerelvény alá esett. Így történt meg az, hogy Waterlooig három metró vonallal jutottam el, és onnan a melóba szintén hárommal. Így két órás lett az út, és 6 metró vonalon utaztam. Szép volt.

Melóban bor pincér voltam most, azaz csak töltögetni kellett a piát, vizet.

160 fős vacsora volt minden asztalhoz tartozott egy-egy színdarab, és mint később kiderült a vendégeknek az asztalukhoz tartozó színdarabból kellett egy szereplőnek beöltözni. Na ebből lett aztán a mókás rész, vendégek érkezésekor másodmagammal álltam a szobában pezsgő kináltatásra. Aztán elkezdtek jönni. Kalóz kapitányok, gésák, szürke parókás bírók, püspökök, és egyszercsak beviharzott Sandzsó Pandzsa is.Mulatságos volt, mint egy összekeveredett kosztümös film :D Egy vicces vendék megjegyezte ránk, hogy milyen jó a jellmezünk :) Mi meg ott álltunk a 10 pezsgős poháral telirakott tálcával. :) Vacsora közben színdarabot is előadtak nekik, végignéztem, marha jó volt!

Tegnap találkoztunk Ákossal. Olvassa a blogot, és írt mailt, hogy fussunk össze dumáljunk, meg minden. Úgy hogy Bori meg én mentünk Camden Townba, de elötte beugrottunk Wood Greene plazábá nézelődni, mert hát nem soká hazaugrok, és hát mégse üres kézzel ;)

Ákosnak is vannak jó storyjai, egy hónapos kintt léte alatt már ö is gyűjtögetett szép számmal :) Benedek Úr később csatlakozott hozzánk, mert ő meg tegnap ment a RAI (asszem így írják) -ra, európa egyik legnagyobb légiparádéjára. Valami vidéki város mellett rendezték, és Benedek úr csak ment volna. Kiérve ugyanis közölték, hogy hát ez bizony elmarad az időjárás miatt. Állítólag fél méteres sár volt azon a részen, ahol a nézők lettek volna. Szóval hazajött, a jegyet persze visszafizetik neki.

Találkoztunk, Benedek Úr, Bori, Ákos, én, és mentünk a Finsbury Parkba London legnagyobb ingyenes fesztiváljára, egy három literes Olde English Cider kíséretében természetesen. 5 színpad, több százezer ember. Kinnt létem alatt, eddig is bújkált bennem a gondolat, hogy a Sziget kutyafasza de most már biztos vagyok benne.

DSC_00473

DSC_00477

Ákos, Bori, Benedek Úr

DSC_00478

 

Volt egy vidámpark része is, ahol fel is ültünk a Top Star-ra 3 fontért. Pörgött, forgott, feje tetejére állított minket. Marha jó volt!

Meg voltak ilyenek is:

DSC_00475

A fesztiválon ki lehetett próbálni a vivást is akár:

Emberünk ellazult:

A kajás soron, mindenhol grillezés ment:

Itt említeném meg, hogy ezek itten a kukoricát nem főzik, hanem sütik. Vagy mi. Parázson, és feketéig. A kukoricát. Lehet hogy elötte meg is főzik? Nem tudom, nem értem, most láttam elöszőr ilyet.

Kötött pályás lóvaglás:

A nagy szinpad:

Emellett természesen volt még krisna hittéríteni akart engemet, illetve egy jó kis közös kongázás a kongaárús pavilonnál.

Ma bementem a Barclays bankba, mert bár lezártam a számlámat mát ott januárban, de még mindíg küldik a elszámolásokat havonta. Na ottan aztán kiderült, hogy azért, mert van rajta még 9 penny. De mivel nincs semmim már, kártyám meg ilyenek, ezért nem tudom levenni :D És amíg van rajta pénz, addig ők meg nem tudják ténylegesen törölni :D Szóval mehetek be egy nagyobb bankfiókba, és próbálhatom ott :D

A hétvégén megjött az adóvisszatérítés is, gyakorlatilag a tavalyi keresetemnek a 10%-t vissza is dobtak nekem. Örülünk :D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

látom a bankok ott is ugyanúgy működnek, mint itthon. :D
Venni kell egy wii-t, kiváló rajta a madden. :-)