2008. július 2., szerda

Imperial College

A héten az Imperial College-ban dolgozok. Orvosi konferencia van 700 fős. Most leginkább indiai kollegáim vannak, az egyikük turbánt is visel. Ma volt egy kis időnk, így mivel töltse el az időt egy magyar, meg egy indiai, megkérdeztem hát a turbán vielés milétéről.

A srác (Pakram) indiai és SZIK a vallása. Ezt így mondják, nem tudom hogy kell leírni. Csak a Szikek viselnek turbánt egész nap, de estére leveszi. A füle is be van kötve, erre is rákérdeztem hogy miért. A válasz viszonylag egyszerű volt, ugyanis ha nem köti be a fülét, akkor borszatóan néz ki, mert azok elálnak. :)

Kicsit furcsán vette, hogy én nem hiszek istenben, de viszonylag azért megnyugodott, hogy MO-n azért sokan vallásosak. Amikor imádkozik mindíg erőt kér istentől, és egy kis szerencsét.

Tegnap volt a londoni nyár eddigi legmelegebb napja. A hőmérő higannyszála egészen 27 fokig kúszott fel. Ennek azért örültem mert egy nagy sátorban melózom, ami a tűző napon van. Szauna volt kegyetlenül ...

Egyébként nem tudom, hogy elszoktam-e, vagy itt esetleg a pára miatt másképp érzem de ez a 27 fok is borzasztó meleg volt. Főleg a metró az ami bekongat a hőségtől.

Ákos pedig egy hét múlva költözik haza.

Nincsenek megjegyzések: