2008. június 30., hétfő

Agencys work

A múlt hét jól példázza, hogy hogyan is múködnek munkást közvetítő agencyk Londonba.

Múlt hét azzal kezdődött, hogy hívtam hétfőn Michelle-t a harmadik ügynökségemnél, hogy van-e valami melója. Adott keddre, csütörtökre, szombatra melót ismét a Hurlingham Clubba.

DSC_00430

DSC_00431

DSC_00432

DSC_00433

DSC_00434

DSC_00435

Igen exlusive tagsági körrel rendelkezik a klub, ennek megfelelő a helyszín is. Néhol giccses, néhol nagyon pazar, urias, és gazdag környezet. Kacsák a tóban, fácánok mászkálnak mindenfele. Egyszer mikor mentünk be az egyik épületbe egy  fácán sétálgatott az ajtó elött, amire az egyiptomi kollega Madu megszólal:

- Jézus, ez meg micsoda?

Nem látott még ilyet :D A srác egyébként mesélte, hogy otthon az utcájuk végéból látja a piramisokat.

A társaság is jó volt, Ferdinand, Venesssa, Selma (brazilok), Felicity (angol), Mandu (egyiptomi), és JeanLuca (olasz) kollegákkal igen jóba lettem. Felszolgáltam végig a héten ebédek, vacsorák voltak.

Hétfőn még csörgött a telefon, délben hívott megint Michelle, hogy ha tudok azonnal mennem kéne egy étterembe dolgozni, meg péntekre is van meló a Clubban.

Szóval hétfőn még egy éttermi meló, cleanelés, setupolás, felszolgálás. Négy óra meló után szoltam a főnöknek, hogy mennék cigizni, mondta oké. Visszatértemkor látom, hogy a személyzet bőszen ebédel, kérdezem ehetek-e én is, mire a válasz " természetesen ott van a konyhán a pulton a te tányérod. Félig átsült marha steak, zöldség. Megkaja, majd mondja a főnök, hogy köszi a segítséget Laszlo, nyugodtan mehetsz is haza.

Az agencys staff kérésnél ugyanis van egy olyan szabály, miszerint minimum 4 órát kell dolgoztatni. Szóval csak ebédeltetésre kellett beugranom, mert sok vendég volt, erre még rájött a főnök kedvessége, mielött abbahagytam volna a melót megebédeltetett :D Búcsúzóul még utánnam szólt, hogy " Force Hungary". Olasz volt.

Hétköznap lenyomtam a melót, sokat beszélgetem a "kollegákkal", egy ilyen alkalommal derült ki, hogy a 17 éves angol Felicity nem igazán tud semmit a világ térképről.

Madu kérdezte, hogy

-"Tudod hol van Belgium?"

- Igen, azt hiszem ... (gondolkodási szünet) ... talán Európában?

...

- És azt tudod hol van Magyarország? - érdeklődtem már én is.

- Franciaország mellett?

...

Szóval megígértettem vele, hogy a kezébe vesz egy világ atlaszt, és megnézegeti az országokat. Azt már sikerült nálla elérnem két hét alatt, hogy ha ásít a szája elé tegye a kezét :D (ilyen tekintetben roppant egyszerűek az angolok. Simán szívják az orrukat mindenhol, de a legszebb nők is olyat tudnak szívni, hogy elsem hiszem néha, fikáznak a buszon, stb...)

Pénteken napközben telefon ismét Michelle-től a hamramdik agenymtől, hogy vasárnap tudnék-e dolgozni. Ezt lemondtam, vasárnapra más programom volt.

Péntek ejszaka fél 11-kor kapok egy sms a második agenymtől Garath-től, hogy ha nem dolgozok szombaton, akkor van melója a szombati Jon Bon Jovi kocertre. Ezek egyébként álltalános sms-k, minden agencynél beregelt embernek küldik. Volt melóm a Hurlinghamben, így nem hívtam fel.

Szombaton fél 1-kor (azaz vasárnap hajnal fél egy) végeztünk ott. Ez az az időpont amikor már nem járnak a metrók. Hurlingham Club pedig Putney Bridge-nél van, dél Londonban. Én meg Kelet Londonban lakom. Szép kis út állt elöttem. Bekapcsolva a telefont sms-t kapok, a harmadik Agenymtől. Ha akarok vasárnap dolgozni akkor reggel 8-ra menjek Waterloora, mert egész napos meló van valahol kinnt Londonból, az utazást fizetik. Mivel hajnal volt, és elöttem állt még az éjszakai hazaút ezt nem tudtam beválallni.

A hazaút egyébként 2 órába telt a felét JuanLucával tettem meg. Sziciliából jött, nem nagyon akart beszélni a maffiáról.

Vasárnap könnyed program mint a tegnapi fénykép is mutatja. A Pimm's egy angol pia, ízesített Gin. Állítólag Anglián kivül csak Ausztráliában lehet kapni. Sok gyümölcsel, sok jéggel egy negyed Pimm's-et, 3 negyed limonádéval tálalunk. Isteni.

Meccs nézés, meg kaja csinálás.

Ákosnak a bőröndjéért pedig tegnap jött a szállító cég. Mert hogy Ákos tegnapelött becsomagolt már, és küldi haza egy táskában a holmijainak a felét. (25 kiló 25 font, háztól házig MO-ra).  Mert hogy Ákoskám jövőhét szerdán haza költözik. Illetve Debrecenbe. Dórkához.

Úgyhogy tegnap "ünnepi vasárnapi vacsora", sült pulyka comb krumplipüré. Közben a vb döntő megnézése, konyhában mindenki! Anita, Pötyi, Bori, Benedek Úr, Ákos, Én. És a Pimm's. (képek nemsokára ;)

A döntő után pattant ki az ötlet, hogy még világos van (este 10 kor még meglepően világos van mindíg, ha nem borult az idő), menjünk próbáljuk ki a múlthéten vásárolt HAL ALAKÚ sárkányomat. Öltözés, és már az 5 percre lévő Springfield parkban vagyunk, csapatostúl. Egész jó szellőcske volt, röpült is a sárkány. Anita is megpróbálta eregetni, sikerült is neki, úgy meglódult a sárkánnyal, hogy a szürkületben már nem is láttuk hol van. Aztán egyszer csak egy távoli hang:

" Ajjajj"

" Nem akar lejönni a fáról"

:D

Így a sárkány egyenlőre ott maradt a Springfield park egyik öblős agg fájának szoros lombkorona ölelésében.

A parkban Benedek úr talált egy gumi labdát, kifele menet pedig már bevolt zárva a park kapuja. Ekkor Benedek Úr gondolt egy nagyot, és mint az EB döntőjében látott kapusoktól ellesett mozdulattal ő azt bizony kirúgta. Az utcára. Egy szükre merci tetjén landolt a labda, a kocsi mellett pedig kormosok szereltek két másikat. Mondhatni, hogy beparáztunk, futottunk egy nagyot. Aztán néztük, hogy senkit nem zavart Benedek Úr labdája így átmásztunk a kerítésen és haza.

Ma reggel Michelle telefonjára ébredtem, hogy akkor szerda-csütörtök-péntek meló a Clubban. OK.

Kb egy órája hívott hogy lenne egy másik meló holnaptól péntekig konferenciákon kell tenni venni. Örültem neki, több munka óra, kis változatosság.

Hát nadjából ennyi :)

Nincsenek megjegyzések: