2008. június 24., kedd

Last week

No szóval:

Múlt hét elötti vasárnap megtartottam a hivatalos szülinapomat is, azaz a klubszobát kinyítottam. Résztvevők Benedek úr, Zsombor, Bori, Tamás.

Volt itt Radissonból olyan pezsgő ami három fajta szőlőből lett készítve, Port (Portugál későn szüretelt isteni finom bor), egy kis Balatonlellei bor (még Livitől kaptam), Tokaji Aszú, mindezt leöblítettük Benedek Úr Teacher's whiskey-jével.

Utánna mentem be Camden Town-ba, mert Borinak itt volt az amerikai ismerőse July, és hívtak hogy menjek én is. July-nek valamelyik szülője magyar, de nem nagyon tud magyarul, de azt mondta hogy Juliskának hívjam, és azt nagyon tudta mondani, hogy "Lacika csüccs". :D

100_0384

100_0386

Jól szórakoztunk egy kocsmában ahol épp a törökök nyertek tizenegyesekkel, igen sok török vendég nagy nagy örömére.

100_0389

Természetesen megkérdeztem, hogy lesz-e elnök Obama szerinte. Azt mondta nem tudja, a fiatalok rá szavaznak, de az öregek és konzervatívok McCain-re fognak.Egyébként az ellentábor véleménye: "Minek szavazzol Obamára, ha nyerne úgyis kinyirják" ...

July Philladelphiából van, ergo meg is tanultam az Eagles szurkolást. :)

100_0390

100_0393

Utolsó kocsmaként bementünk a Good Mixer-be, ahol ezt találtuk a pult felett:

100_0394

Múlt héten otthagytam a Radissont! 9 hónapnyi Radisson munka után eljöttem tőlük. Elég volt. Nagyon is! Nem a hely miatt, mint sokkal inkább a kollegák miatt.

Szóval irány az újdonsült agencynek dolgozni, a már említett Hurlingham Clubba.Pár nap után ki is derült, hogy mennyivel jobb ha az ember angol környezetben van, és mennyivel könnyebb fejlődni angolul, ha egész nap csak angolul beszél, lévén én vagyok az egyetlen magyar :D

Mivel napközben dolgozok, úgy döntöttem Hétfőn este befőzök előre a hétre. Ennek irgalmatlan mennyiségű makaróni, és mintegy 35 darab fasírt lett az eredménye Bori segítségével.

100_0399

Jelentem megettem!

A hét eltelt melóval, Ákosból legtöbszőr csak ennyit látok: :D

100_0381

A hétvégén most vasárnap kimentünk a Springfield Parkba, ugyanis Borival vettünk egy Sport Szettet. Sok féle labdajáték ütőkkel, elkapókkal, frizbi, meg ilyenek. Jött Zsombor, és Benedek Úr is. A nagyon nagy orkán miatt nem sok mindent csináltunk a játékokkal, mert mindegyikhez leginkább szélcsend kellene.

100_0406

100_0407

Viszont sikerült elkészíteni a nagy fényképet!

Színyei Merse Pál: a zsidó család

100_0411

:D

Este ismét befőztem, most két kiló krumpliból krumplifőzeléket :D

 

 

Laci bácsi konyhája

100_0412

100_0413

Nincsenek megjegyzések: