2008. június 3., kedd

Esik az eső, borús az ég. Tényleg nyár van? :)

Voltunk Borival a Metró piálás bulin. Ez nagy dolog volt itt, de azt kell mondanom, hogy gyakorlatilag egy sima szilveszteri hangulatnak felelne meg otthon. :) Azzal a kivétellel, hogy megadták a módját a többség szépen kiöltözve, frakkban, öltönyben, a csajok estélyiben, koktél ruhában. Pezsgős pohár, koccintások, gitározás a metrón. Persze éjszakára már bevadult a dolog, akkor már inkább a magyar focihuligánok mennek haza Népstadról a Keleti felé hangulat lett,  amikor a King's Cross-nál a TheBigChill pub után akartunk ismét metróra szállni, már le volt zárva a Circle Line, aztán később kiderült miért. Az index is írt róla. Moorgatenél még láttunk egy tűzijátékot, majd irány Camden ottan is az Elefánt Fej. A vasárnap nyugiban telt, itthon volt mindenki "ország városoztunk". Itt meg kell említenem Benedek Úr taktikáját. Városokhoz módszeresen afrikai várost ír. Ilyet például: Ungundi, Bantaburg, Amu. Hogy hol vannak ezek pontosan? Hát ez jó kérdés :D

Beregisztráltam egy másik agencybe is, tegnap küldtek is dolgozni, de volt munkám tegnapra a Radissonba is. Szóval úgy terveztem el, hogy Radissonba beteget jelentek, és megyek a másik helyre dolgozni, megnézni, hogy az milyen. Nem volt egyszerű, mert a fekete nadrágom, és cipőm a Radissonban maradt. Viszont erre csak azután jöttem rá, hogy megírtam a főnöknek Hushnak (pocok) az sms-t, hogy bocsika, de borzasztó hasmenésem van. Na szóval be kellett mennem ezekután a Radissonba a ruhámért. A szerencse az volt, hogy a főnök válaszolt, hogy nincs gond, csak értesítsem a másik főnököt Paul-t (szótár) is a hotelben. Ez volt a kulcs! Azt írta, a hotelben!

A terv: Bemegyek, és megkeresem Pault, és megmondom neki, hogy szörnyű hasmenésem van, és ha már itt vagyok, akkor elviszem a ruhámat legalább kimosni, ha megkérdezi miért jöttem be, a válasz az hogy Hush azt írta, hogy a hotelben. (adjuk a hülyét verzió) Tökéletes tervnek tünt ...

Elérek a hotelig, épp a harmadik főnök Leif (kutya) jön ki a Staff kijáraton cigizni. "Minden ok Lazlo?"-szokásos nagy vigyor. "Hu, sajnos nem"- mondom szinte nyögve, borzasztó görcsöktől szenvedve. "Mi baj van?"- kérdezi tényleg aggódó arccal. "Jaj, szörnyű hasmenésem van, és most szólok Paulnak". - látszódik a fájdalom az arcomon. "Jól van, jól van, szólj gyorsan, hogy kérjünk egy embert helyetted"- és megnyugodva ment is tovább.

Ezt megcisnáltam, megyek be a hotelba. Az irodában persze melyik főnök ül? Hush, akinek írtam sms-t, szóval improvizáció indul a terv mentén.

"Mi van ember? Hogy hogy itt vagy?"

"Hát én ... Szóval ..."

"Jobban vagy, miért nem vagy otthon?"

"Szóval jöttem Paulnak szólni, hogy hasmnésem van" - kapom össze magam.

"Igen, én mondtam neked, de miért jöttél?"

"Hát mert, hogy a hotelben. Azt írtad"

Hush fejéhez kap, és látszik rajta, most tényleg komolyan gondolja, hogy sík hülye vagyok.

"Ember, menj haza pihenj, majd szólok én Paulnak. Elég egy telefon ilyenkor"

"Tényleg? Szóval akkor Paulnak szólsz? Meg akkor elvinném a ruháimat kimosni"

"Jó, jó, menj"

Terv összejött, sík hülyének néznek, de megvolt a ruha, tudtam menni dolgozni Eart's Court-re. Ez egy irgalmatlan nagy kiállítási központ, vacsoráztatás volt. Új agency egyenlőre bejövős, magyart nem nagyon láttam a agencysek között, sőt még vannak angolok is a melósok között. Sokkal jobb angol környezetben dolgozni.

Bár itt is vannak nagy okosak, a csapatvezetőm kb. háromnegyed órát töltött azzal, hogy kitalálja: honnan, hogyan szolgáljuk fel a kaját. Fogalma sem volt róla, de a fő problémát az adta, hogy esze sem volt, hogy kitalálja. Én csak röhögtem. A L'oreal-nak volt egy nemzetközi fodrász versenyének a döntője.

5től melóztam, a vacsora kb 8 körül kezdődött. Addig semmit tevés, meg néztem a hajshowt. Jó volt, érdekes volt.

Ma Radisson, holnap megint Új agency délelött, aztán Radisson. Ennyi a meló a hétre, szóval tenni kell valamit. Csütörtökön megyek egy harmadik agencybe is regelni.

Ákos melózik, Vasárnap 12 órázott, péntek-szombatja lesz off. És tanul ugrókötelezni :D Na de most komolyan! Tegye fel a kezét, aki szeretné látni videón is :D

7-n kezdődik az EB! Bukmékereknél egész jó odszok vannak, már csak az a kérdés, hogy melyik csapatra fogadjak? Tipp, ötlet? Ki nyeri meg az EB-t?

Juteszembe lehet kommentezni :D A posztok végén ottan van a "megjegyzés" link. Arra kattintva már lehet is írni! Szóval kire fogadjak?

 

Angliai dolgok:

- Múlt héten volt egy sztrájk (700 kamion) a magas benzin ár miatt. Itt is az adót faragnák lefele belőle.

- Készülődnek már itt is a nyárra, tele lesz fesztivállal London. Érdekességképpen átlagosan egy napra a belépő egy fesztiválra 40-50 font.

- Múlthéten leszakadt egy vasúti híd, amit három hete adtak át. Emiatt a teljes kelet-londoni vasúti forgalmat törölték. Volt szép nagy káosz, mi is beleestünk Picúrral, busszal mentünk haza.

- A metró piálás szervezői folytatni akarják a dolgot, legközelebb Júni 14-re terveznek egy hasonló megmozdulást a Hyde Parkba.

 

Videók a metró piálásról:

 

 

 

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hollandia próbáld meg ficsur 57