2008. június 14., szombat

Birthday's Week

No eltelt a hét. Nem nagyon írtam, mert keddre abszolút lebetegedtem. El is jöttem a melóból torokfájás köhögés stb.

Ebből kifolyólag szerdán nem is mentem be, ls a születésnap is csak csendesen lett megünnepelve, egy kis üveges Teacher's whiskeyvel szigorúan a torkom miatt. Szülinapomra lett nagy meglepetés, Pötyi és Bori kidíszítették a szobát, és még tortát is kaptam.

DSC_00413

DSC_00414

DSC_00415

DSC_00416

DSC_00417

Benedek úr pedig vodka narancsal ünneplt:

DSC_00418

Tegnap péntek volt, azaz fizetés nap! Mivel múlthéten három ügynökségnek is doloztam oda kellett figyelni honnan mennyi is jön, rendben vannak-e a dolgok. Ez hamar kiderült, reggel megnézve a számlámat. A régi fizetett rendben, a másik kettő semmit. Mondjuk igaz ami igaz a második ügynökség nem is nagyon tudott volna utalni, hiszen elfelejtettem megadni nekik a bankszámla számomat.

Tehát feladat adott, be a harmadik ügynökségre csekken megkap fizu, bevált. Ha már ott voltam adtak melót is, jövőhéten végig a Hurlingham Club -ban fogok dolgozni. Annyit mondtak az irodában, hogy ez egy nagyon nagyon flancos magán club. Tenisz versenyek is lesznek majd, meg minden féle melóm lesz. A képeket elnézne érdekes lesz, majd írom hogy mik történtek ;) A lényeg még, hogy ha minden ok, akkor ez a meló eltart 4-5 hétig is.

Szóval péntek délután szokásos meló a Radissonban, ahol elhangzott egy igen furcsa beszélgetés is az angol szavak kiejtésének különbözősége miatt. Köztem és az indiai Hush ( az egyik főnök) között:

- Hogy vagy? - kérdezi Hush

- Kicsit már jobban, de a tüdöm nem tiszta. - válaszolok neki, a tüdő szót sajátosan kiejtve.

- ööö... Hogy vagy? - furcsálja a dolgot.

- Jobban, de a tüdőm nem tiszta. - válaszolok, de már valami gyanús.

- A tüdőm ... nem tiszta - ismétlem és mutatok is a mellkasomra.

- ÁÁÁÁ, a tüdőőőd. - mondja ki ő a tüdő szót az ő saját kiejtésével. - Ember az én nyelvemen amit mondták segget jelent. A seggem nem tiszta ...

Persze Picúrék a földön fetrengve röhögnek :) Mindebizonyal egy ilyen beszélgetés nem nagyon gyakran zajlik le főnök és beosztott között:

- Hogy vagy?

- Kicsit már jobban, de a seggem nem tiszta.

:D

Na szóval korán végeztünk így a tegnapi meccs második félidejét még meg is tudtam nézni egy pubban a Holloway Road-n. A meccs közben a pubban elkezdődött a Karaoke est is. Bori is csatlakozott. Akormosoknak genetikailag van jó hangja!

Meccs végének örülés, faternak egyre jobb az esélye nyerni 120 fontot! Aztán át az egyszarvú nevő kocsmába, ahol metál estét tartottak. Érdekes volt...

DSC_00421

Az egyik kocsma elött láttam még egy őrizetbevételt is:

DSC_00420

 

Ma este 9től Radisson, holnap pihi. Kellemes hétvégét.

Nincsenek megjegyzések: