2008. július 17., csütörtök

Interesting Stuff II.

Még a hét elején épp mutattam a többieknek Mex blogját. Mex amellett, hogy a Vipers Def edzője, grafikus is és munkáit közre teszi a blogjában. Mindenkinek nagyon tetszettek a képei, Borinak annyira, hogy ki is nyomtatott párat belőle, és kiragasztotta a falra. (Mex utólagos engedélyével, remélem nem gond ;)

100_0421

Mex blogja:

http://seadevilworks.blogspot.com/

 

Pötyi a múlt héten talált gitárommal, és a múlt heti cowboysos buliról elhozott kalappal.

100_0420

Bori ugyebár tanársegéd. Szokott mesélni, hogy hogyan is folyik itten az oktatás, jókat szoktunk rajta röhögni, meg csodálkozni. Ilyen egy angol iskolaterem belűlről.

100_0428

 

Épp blogot írok:

100_0426

A hétvégi Finsbury feszten kongaárusnál kongázgattunk egy sráccal:

 

 

Két napja munkába menet fényékpeztem:

DSC_00480

DSC_00482

DSC_00486

 

Tegnap pedig ki lett kérve az ausztrál kocsmahálózat egyik kocsmájában a kenguru burger! Isteni volt, olyan mint a marha, de talán egy picit édeskés. Természetesen jéghideg Cider kíséretében.

DSC_00487

Szomszédok nagyon kemények, majd még megírom mi van a PlayStation lopás ügyében ...

Ezt meg most találtam a neten, bőőődületesen szar, de azért vannak benne jó részek :D

4 megjegyzés:

Gyula Nemeth írta...

Mi az hogy nem gond???
Kifejezetten aranyos gesztusnak tartom hogy valakinek ennyire tetszenek a kis hülyesegeim.
Üdvözlöm a lakótársnődet:)

Névtelen írta...

éppen akartam írni, hogy nincs-e videó a kongázásról. (az el.dobszett-l mi a helyzet?)
jó ám az a cowboys kalap...
nincsen olyan képopció, hogy csak cowboys kalapban??? :-P :-D

Névtelen írta...

az előző én voltam ám, csak nemtudom miért írta kisbetűkkel a "G"-t.

Gyula Nemeth írta...

Lacaaa, neked tudnod kéne... a djembe az djembe, a konga az konga. Még csak nem is ugyanaz a kontinens:D