2008. július 9., szerda

New Era

Na szóval igen. De nagyon.

Ákos ma hajnalban hazaköltözött Debrecenbe Dórkához. Ennyi volt Áki Báki Londoni kalandja, neki is új korszak kezdődik az életében. Tegnap még azért ittunk egy sört, elszívtunk egy szivarkát, mindenki elbúcsúzott tőlle.

És hogy mi lesz ezután?

Bori felköltözött tegnap mellém. A terv az, hogy én megyek haza 20-tól 28-ig, ő pedig 27-től egészen augusztus végéig. Szóval másfél hetet leszünk egy lakásban utánna haza, majd egyedül leszek szeptemberig. Így Bori cuccai is rendben lesznek a szobában. Aztán szeptembertől meglátjuk hogy alakul, terv már arra is van de mindent a maga idejében.

És hogy miért volt rózsaszín?

Bori költözködése közben rájöttem, hogy nem gondoltam én eztet át rendesen. :) Amikor már mindenhol a cuccait találtam a szobában, amikor kis zacsikban fenn voltak a tisztító szerek, hirtelen bevízionáltam egy képet ...

 

... épp egy 12 órás melóból érek haza, mikor a papucsomat már az ajtóban találom, hogy csak abban léphetek be, mikor belépve a szobába nyíló fehér rózsa légfrissító illata csapja meg az orromat, belépve csillogó villogó rend, és tisztaság, a frissen mosott szőnyegpadlóra csak finoman léphetek rá, amikor a mosogatóban nincs koszos, kajától rohadó tányér, amikor nem találom a félig teli lévő Sprite-omat, amikor nincs rohadó banán a konyhapulton, és a Gines üveggyújteményem is eltünt a polc tetejéről, merthogy a portörlőnek kell a hely. És ezután a sokk után mennék wc-re, ahol le van csukva a fedél ...

Na ez a vizionálás akkora sokkal ért engem, hogy hirtelen felindulásből rózssaszínnel próbáltam segítséget keresni a külvilágtól. :D

Szóval a blog már csak róllam szól, illetve Knightland road-ról (nagy változások vannak), és Angliáról.

 

 

Vigyázz magadra Ákos!

DSC_00011[1]

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

kitartas lacza, azert neha probalj meg elhajitani egy alsogatyat, hatha eleri a padlot.
Ez mar egy fel hazassag.. vigyazz magadra te is.
Akosnak meg sok sikert