2009. január 14., szerda

After the Staff Party

 

Na szóval a Mr. Puszi Puszi, és a Mr. Gulash után a szakácsok új nevet adtak nekem. Nemes egyszerűséggel már két napja valahányszor lemegyek a konyhába egyszerre kezdik el kántálni:

 

Szuuuuuper Laslo, Szuuuuper Laslo. :D

 

Az egyik kollegám aki nem volt a staff partyn avval fogadott, hogy " hallottam" és röhög. Még az az indiai kollegám is akivel amúgy nem vagyunk jó viszonyban ma reggel meglátott és röhögve fogadva mondta " nem volt semmi".

Valami megváltozott a hotelben. Mindenki mosolyog rám, leállnak beszélgetni és már két buli meghívásom is van ...

Igen. Mindez a staff partyn alkotott táncom miatt van :D

 

Egyszerűen a szakácsok odavoltak érte, és példaképük lettem :D A többiek meg nem tudom miért. Ezek tiszta idióták, sztár lettem a hotelben :D Mega LoL :D

Hát most csak ennyit akartam mondani ;)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy-két parti aztán te leszel a szakszervezet feje... :D