2009. január 10., szombat

Akos, homework, party

Ákos megérkezett Hétfőn, illetve Kedden hajnalban. 4 órát késett a gépe induláskor! Kedden intézte a dolgokat, mi meg dolgoztunk, majd este iszogattunk dumáltunk. Amikor is elhangzott a nagy kérdés!

Már írtam, hogy Ákosunk megkérte Dórikánk kezecskejét. Igen ám, de ilyen jeles alkalomra kell ugyebár egy fontos ember! Na már most Ákosunk felkért engem, én pedig büszkén és megtísztelve érezve magamat el is vállaltam.

Merhát Böhöm Lajcsi is hogy végezte az Oscar című filmben. "Sose legyél tanu". De Virág elvtársat idézve " a nemzetközi helyzet fokozódik". Szóval a nyáron tanu leszek, és majd aláírok, meg pohárköszöntőt mondok, meg minden :D Egyébként pedig Bori lesz Dorka tanuja :D

Szóval ezután a felkérés után el is fogyott a Csívász Regál.

Szerdán nem dolgoztam, így Ákossal beültünk az Ír kocsmánkba, meg főztünk meg ilyenek. Aztán Pedig találkoztunk Bandival Camden-ben, az elefánt fejben.

Történelmi kép következik! 2 évvel ezelött nem gondolta volna senki, hogy Ákos, Bandi és én egy kocsmában Londonban sörözgetünk.

DSC_01123

Csütörtökön pedig beszereztük Borival az első közös vasalódeszkánkat :D Nagy lelkesedésemben pedig elkezdtem még varrni is!

vasal

varr

Bori nagyon okosan tud ám nézni! :)

 

Ákosunk Péntek hajnalban vette az irányt visszafelé Debrecenbe, mint utólag megtudtuk ekkor 3 órát késett az indulása.

Itt pedig jöjjön a világ egy napos légiforgalmát megmutató videó:

Vagy a link hozzá: Katt

Hétvégén melózom, holnap pedig Staff Party van! 6-kor kezdődik egy Picadillynél lévő klubban ... Bori kicsit félt is, "nehogy sokat igyál, hogy aztán elmondd a véleményedet a főnökeidnek" ... :D

Nincsenek megjegyzések: