2008. december 9., kedd

Relationship

Szóval az úgy volt, hogy megismertük egymást. Aztán telt az idő. Aztán felköltözött hozzám. Aztán telt az idő. Aztán meg együtt elköltöztünk, összeköltöztünk.

Gyakran a szobatársamként írtam róla, mostanában a lakótársamként, de hát igaz ami igaz, mi bizony kapcsolatban vagyunk egymással, már régóta együtt vagyunk Borival.

Sokszor, sokan nem értették a helyzetet ezért most úgy gondoltam leírom.

Tudom, tudom hogy most sok férfi szív szakad meg Bori miatt, és sok női a hír hallatán úgyhogy most kárpótlásként hallagassátok meg állandó kommentezőm és evvel a poszttal 100 forint fogadáson bukó Gege haverom bandáját a NehézÁramot. (Micsoda felkonf Gege! :D)

http://www.myspace.com/nehezaram

Nos egyébként telnek a napok, a Novotel Paddington hétköznapjai sose telnek el szürkén Lacza és a Gili gondoskodik róla. (készülődik már egy hosszabb poszt erről)

Szombat este a szülinapi vacsora is megvotl bár nem teljesen úgy ahogy el lett tervezve. Erről meg holnap! :D

Bori pedig nagyon szépen köszöni a szülinapos kívánságokat!

Jó éjszakát

Pár kép még a végére:

 

DSC_01042

Teljes használatban a nappali

DSC_01043

A hálószoba

DSC_01052

Szombati vacsora

DSC_01053

Ez azért elég öreguras

DSC_01058

Itt vacsoráztunk

DSC_01060

Ezt a hírdetést látva a metróban ...

DSC_01055

... mi mást is ihattam volna :D

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát, az öreguras képre lenne egy alternatívám:
A hely szelleme annyira megérintett, hogy kezdesz beleolvadni a Tradicional Englis Men héköznapjaiba. (És tényleg öregszel.:)

Névtelen írta...

kössssz az ingyen reklámot.. :)
valamint Bori írjon a blogra mindenről (najó azért mindenről nem kell :D).

Unknown írta...

Ejjejj! Sok boldogságot Borinak, és neked is együtt...de ha ezt elmondom S2-nek....:)))))):D

Unknown írta...

jaj!!! azaz S1-nek !!! :))

Névtelen írta...

mondtam én, háhá.. nyertem egy kávéra valót :D