2008. december 23., kedd

Stories and 23th December

Tegnap reggel borotválkozás közben megszólalt a ház tüzriasztója! A háznak központi riasztó rendszere van, minden lakásban van riasztókészülék, és a bejárat mellett van egy doboz ahol le lehet állítani.

Nem volt mit tenni kimentem a folyosóra, hogy utánnajárjak most akkor gyorsan menekülni kell mert ég a ház, vagy fals a riasztás és akkor meg hogyan is kéne kikapcsolni.

Tanácstalanul néztem ki a folyosóra, aztán robogott le a lépcsőn egy arc fentről. Olyan kopaszodós, furca figura. Igazi Boblacsek pizsamában.

Lementünk néztük a szerkezetet, majd jött egy harmadik arc is. Mindeketten megnéztek maguknak egy picit, lassan kezdett lecsepegni a borotválkozó hab az arcomról ...

Szóval hárman összedugtuk a buksit, és sikerült elnémítani a riasztót. Azóta se tudom, hogy most akkor volt-e valami tűzeset, vagy egyáltalán mitől indult be hajnali háromnegyed hattól.

...

Ma egy kicsit szétesett voltam reggel.

Reggel a metrón elbambultam az angol könyvem felett, így sikerült két megállóval tovább mennem. Aztán visszafele várnom kellett 8 percet a metróra. Ennek ellenére késéssel, de elértem Paddington-ba. Megyek felfele a metróból, és csak érzem hogy valami mintha szelelne, és hideg van a gatyámban. Kb 40 percet utaztam lehúzott cipzárral :D

Ma egy asztalhoz vittem ki a reggeli kávéjukat, mire az idős hölgy megköszönte illedelmesen. Én meg odavágtam neki, magyarul hogy "nagyon szívesen". Furcsán nézett, aztán javítottam :D

Délután kisdolgom intézését követően kézmosáskor belenéztem a tükörbe. Nézem-nézem, és rájöttem, hogy szörös vagyok. Nem borotválkoztam reggel. Pedig határozottan azt hittem, hogy igen. Aztán belegondoltam, és nagyon emlékképem sincs a reggelről. Szerintem abszolút nem voltam ébrem.

...

Bori épp a felhők között van, közeledik már Pest felé!

...

Ismét nem sikerült belőnöm a makaróni adagomat, így megpakkot sikerült főznöm. A felét lenyomtam, most épp fújtatok és próbálok túlélni.

...

Karácsony és Új év között van egy nap tervem a hotelben. Gulyás levelest akarok főzni a személyzetnek. Ez persze nem egyszerű mert a főnöknek és a szakácsnak is bele kell egyeznie. Az egyeztetések már mennek lehet holnap ki is derül, hogy mi lesz a dologból!

Nincsenek megjegyzések: