2009. január 3., szombat

End of 2K8

26-n tehát átugrottam Halmáékhoz (milyen kicsi a világ, hogy 4 évig egy osztályba jártunk, aztán meg 10 percre lakunk egymástól Londonban) a karácsonyi ebédre. Halászlé (pontyból, amiért igen sokat utaztak a magyar boltba, hogy Halmát idézem "Ez a ponty sem gondolta volna, hogy a 98-s busszal végig megy az Oxford Street-n") volt, majd töltött káposzta, és bejgli! Olyan finom volt, olyan jól esett, simogatta a pocimat belüről, Bernadett nagyon jól főz! :D Szóval kaja isteni volt, közben meg jól eldumálgattunk.

DSC_01081 

27-n még csináltam magamnak fokhagymás disznó pecsenyét. Ránézésre nem sikerült a legjobbra, de azért az íze finom volt. :D

DSC_01088

28-n dolgoztam, mivel nincs konferencia ezért reggeliztettem. Mondhatni, hogy utálok reggeliztetni! Na de teltek a napok, csináltam a dolgom.30-n megérkezett Bori otthonról, sok finomsággal,majd 31-n reggel az év utolsó reggeliztetését is megcsináltam. Fél 5-re hazaértem, ahol ki is bontottuk az első pezsgőt Borival. Elötte való nap vásároltunk, már alig lehetett kapni pezsgőt. Alapáron 25 fonttól kezdődik egy üveg, ha nincs leértékelés. Szerencsénkre volt, így sikerült 6 fontért venni Martini Pezsgőt. Isteni volt, olyan szőlős volt az ízé, mintha magát a gyümölcsöt ettük volna.

Aztán jöttek át Pisti és barátnője a nájtiról. Még ők is vásároltak.

DSC_01089

Lacza, biztos elég lesz ennyi chips? - kérdezte Pisti

Aztán nállunk voltunk, annak rendje és módja szerint bifsztek piritóssal, rosé pezsgő, Bucks (narancsos peszgő, szeretik az angolok). A hangulat fokozódik!

DSC_01091

100_1266

100_1269

Pisti és Judit

100_1270

Táncolunk Lacza?

Egyébként semmi különös hangulata nincs az utcáknak, nincs petárdázás (szerintem nem is ismerik) nincs trombitázás, ezért nem is árulnak ilyet. Kénytelen voltam hát beszerezni durrogtatni valót, a hotelből hoztam párat az egyik buliról.

DSC_01093

Kis puskapor van benne, zsinór meghúzására durran, és szerpentint lő ki.

10 óra után pedig vettük sátorfánkat és indultunk be, megnézni a tüzijátékot a London Eye-nál.

100_1271

DSC_01097

100_1273

100_1274

Végülis a Buchingam Palace elötti St. James Parkban kötöttünk ki, jó sok ember, jó rálátás az Eye-ra. Megfelelő volt. Kis pezsgő, kis durrogtatás várakozás közben.

100_1279

100_1280

Volt még hátra 5 perc, na mondom előkészítem a pezsgős üveget. Elöttünk kb. 5 méterre akkor állt oda 3 algér srác, olyan igazi hülyegyerekek félre fordított sapka, lógó gatya idióta viselkedés. Látják, hogy bontom le a pezsgőről a borítást, erre elkezdtek parázni. Szólt is, hogy vigyázzak, mondtam neki nyugi. Közben durrogtattunk is. Algér srácok amilyen nagy fiúnak voltak öltözve annyira elkezdtek parázni. Minden kisebb rezzenésünkre hátra néztek ijjedt tekintettel. Mondtam is, hogy ha én itt most elfinganám magam, rémületükben elszaladnának. :D

Pezsgő bontás, iszogatás, koccintgatás, Happy New Year kiabálások között pár BUÉK-ozás is :D, és a kötelező új évi szivarka.

A St. James Park éjszakai kivilágítása:

DSC_01103

DSC_01104 

Ez meg én vagyok :D

100_1288

 

 

Sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk mindenkinek!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nektek is sikeres és kicsit pihentetőbb évet kivánok..

és király az a kalap.. (már én is néztem magamnak egyet)