2009. június 14., vasárnap

The summer is ON

 

Az úgy szokott lenni, hogy a nyarat a szülinapommal szoktam megkezdeni. Ez tavaly nem annyira volt, asszem idén bepótoltam azt is. Mindenféleképpen külön meg kell jegyezni ezt a hétvégét, mert fantasztikus volt és hivatalosan is megnyitottam a nyarat!

Kezdődött csütörtökön szülinappal, ahol kaptam egy üveg szambukát, meg egeret Boritól, és persze tortát.

100_2032

Folytatódott pénteken Bori meglepi vacsora meghívásával Gordon Ramsay éttermében. Rápihenve a fantasztikus kulináris élvezetekre, szombaton egy "vigyázz a lakásra amíg én utazok" házibuliban voltunk, majd vasárnap Andiéknál egy tejfölös gulás.

Ez egy jó hétvége volt! És nemsoká jön a névnapom :D

Bori a végére kicsit elfáradt, de azért ...

DSC_00112

 

A hét elején pedig jön a nem mindennapi szavazást kiértékelő poszt!

Nincsenek megjegyzések: