2008. szeptember 10., szerda

Cloakroom job

Múlthét csütörtökön csináltam egy blogot egy magyar blogszolgáltatón is. Felraktam oda is az összefoglalót a londoni élet és munka  címszavakkal, majd este arra figyeltem fel, hogy rengeteg email jön értesítve, hogy kommenteztek arra a blogra. 

Aztán kiderült minden. Az index.hu, a jobb oldalsó blog ajánlóba kitette a blogot! jött is azóta 51 komment amiben a többség még kiegészítette az írást.

www.londoners.blog.hu

Ma mentem a Guildhall-ba (http://en.wikipedia.org/wiki/Guildhall,_London) melózni ruhatárba. Mikor elértem a helyszínt minden lezárva, bizonyos utcákba csak engedéllyel lehetet bemenni. Nagynehezen megtaláltam a nyugati szárny bejárót, ahol egy boby kérdezősködött, hogy miért akarok bemenni, a recepciónál meg két helyen kellett aláírni papírt, belépőkártyát kaptam, és a táskámat röntgen géppel nézték át. Kiderült, hogy Charles herceg a nagy vendég aznap ...

Beljebb az épületben még egy security check, majd egy biztonsági vezetésével mentem, velünk volt egy csaj is még, orvosi egyenruhában. Keresztül kasul mászkáltunk, mindenhol biztonsági, egyenruhás kapun állók, majd kilyukadtunk egy orvosi szobánál. Csaj pacsizott a már ottlévő orvosokkal, a biztonsági meg ment vissza. 

Ekkor éreztem eljött az idő, hogy szóljak merre van a ruhatár. Erre biztonsági visszaszól, hogy csak rakjam le ide a cuccomat. Éreztem, hogy valami nem stimmel, és szóltam, hogy nekem a ruhatárban kéne dolgoznom.

Biztonsági arcán láttam amint megjelenik a felismerés, hogy én nem az orvosi csapat tagja vagyok ...

Szóval eljutottam végre a ruhatárba, ahol egy kormos 50 éves csaj, meg egy 65 éves kormos apóka várt engem. Nagyon jó arcok voltak, a nő másnapra nézegette a lóverseny téteket, az apóka meg egy az egyben olyan volt mint a filmekben a fodrászatban ülő kormos öregek. Üldögélt, mesélt, mondta a megfejtéseket nagyon aranyosan, és minden jó csaj elmentelekor megbökött, hogy jó csirke, hejjj. :)

Semmi meló nem volt, körülbelül ha 25 kabátot, esernyőt, kalapot raktak be.

Katonai esemény volt, rengeteg különféle egyenruhás, kitüntetett emberke mászkált.


Ennyi is volt, a végén az apóka elosztotta a tipset, fejenként 2,5 font.

Knightland Road-i hírek:

Tegnap beköltözött egy pár Pötyi régi szobájába, akik hazaérkezésemre már el is költöztek. Ma este meg jött két csaj beköltözni. 

Még múlthéten Andi mellé is beraktak egy csajt. Azóta nem láttam, csak pár napja amikor mentem le a konyhába az ajtaja nyitva volt, rám nézett és csinálta tovább a dolgát. Mondom ja. Konyhában a mosást rakom be, amikor lejött főzni. Egy szót sem szólt. 

Hát mondom magamban, biztos olyan helyről jött ahol nem szokás köszönni, szóval tiszteletben tartom én is a szokását. (őszintén megmondva a tököm televan az ilyen emberekkel) Negyed órát főztünk egymás mellett a konyhában egy szó nélkül :D

Holnap megyek megint a Wembley-be dolgozni, Madonna koncert lesz!

Nincsenek megjegyzések: