2009. február 3., kedd

Hotel Job

Szóval ott hagytam abba, hogy tegnap nekiindultam be a hotelba, mert felhívtak hogy holnap azaz ma számítanak rám, és hogy biztos időben tudjak kezdeni ezért ma ott kell aludnom a hotelben.

Az itteni "Bkv", ami Tfl-nek van egy honlapja ahol percre pontosan kiírják az aktuális közlekedési utakat, ha megadod honnan hova akarsz menni. Szóval ez kiírta, hogy 3 és 4 óra között megy majd három 98-s busz, ami nekem kell. Kimentem a Tfl álltal megadott időpontra a buszmegállóba (Borika elkísért odáig), és tényleg időben jött is a busz.

DSC_01159

Várok

Igaz elég lassan ment, de eljutottam a célállomásra vele, és beértem a hotelbe. Következzen most egy négy csillagos  szállodai szoba bemutatása:

DSC_01161

A kilátás az első emeleti szobából

DSC_01162

Mini bár 

DSC_01163

Szoba az ajtóból

DSC_01164

Két single ágy

DSC_01165

Fürdőkád

DSC_01166

Falicsap

DSC_01167

Szoba

DSC_01168

Forgatható a tv

Rishittel az egyik indiai kollegámmal raktak össze egy szobába, megérkezésemkor még nem volt ott. Szóval úgy döntöttem hogy veszek is akkor egy forró fürdőt :D A hírekben még követtem az eseményeket, majd elszundikáltam (aznap 2 órát aludtam hajnalban).

Megjött Rishit, dumálgattunk és mivel holnap azaz ma vagy ő vagy én töltjük a minibárokat ezért két kisdobozos sörrel koccintottunk is. Később Rishit letelefonált a recepciós haverjának, hogy enegedélyeze a szobánkban a mozifilmek elérhetését (vendégeknek filmenként 6 fontot kell fizetni!), és megnéztük a Death Race-t. Én közben elaludtam, majd csak reggel keltem már fel. A vendégek büféjéből kiszedtem magamnak tükörtojást meg bacont aztán kedződött a nap.

 

Ma már nagyjából helyre állt a közlekedés, holnaptól újra havazás várható, és akár minusz 10 fok. Tegnap a magyar blogra is írtam, ismét kirakta az index, és jött sok komment leginkább olyan témában, hogy Pest vagy London a jobb város-e. Erről asszem írni fogok egy posztot.

Amúgy Borit mától csak Kummantós Borinak hívom, mert ma sem dolgozott, lévén az iskolája ma is be volt zárva ... Ellenben Kummantós Bori hazaérkezésemre csinált finom krumplilevest, rántott májat, legalább nem vesztegette az időt :D Egyébként már majdnem kész van a posztja a tanításról, amit még én sem olvashatok el ... Egy hete pedig tanítom Kummantós Borit sakkozni is. Egyszer már nyert is ellenem, bár "elnéztem" egy lépést.

A végére pedig a nagy hír! Megjöttek postán az ACDC jegyek!!! Április 14-n most már tuti, hogy megyünk a Londoni AC\DC koncertre! :D

100_1409

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ismét havazik, ha jól olvastam?

GeGe007 írta...

aahahhahhha, ez az óra. naaggyon durva :D