2009. február 23., hétfő

Skypephone

 

2007 decemberében vettem egy Skypephone-t. Minden rendben volt, skypeoltam - telefonáltam - fényképeztem vele, működött ahogy nem is hittem volna.

Aztán 1 hónapja nem tudtam használni az adatkábelt hozzá. Aztán már mintha akadozott volna a töltés is. Aztán múlthéten végleg kilehelte a lelkét, képtelenség lett feltölteni.

Megvártam a hétvégét, mondom hétfőn jobb felhívni az ügyfélszolgálatot, mert múlthéten voltam egy Three (ez a szolgáltató neve) boltban, és azt mondták szereléshez fel kell hívni az ügyfélszolgálatot, és kijönnek érte, három napon belül pedig visszahozzák javítva.

Szóval ma volt a nap, hogy hívjam őket, de megelőztek! Egy hölgy hívott, hogy van még a szerződésemből 4 hónap, de lehet frissíteni, és akkor újra "aláírok" 18 hónapra, és kapok egy új telefont is, meg kevesebb lesz a havidíjam. Tehát van még 4 hónapom, meg újra 18, azaz majdnem két évre szerződjek le újra ...Nem hangzik túl jól a 2 év. Mondom neki, hogy ezt most hagyjuk, erre visszakérdez:

- El akarom vetni az ajánlatát? El akarom vetni a szerződést?

Na ez volt a pont, amikor álljt mondtam, ez a csaj itt nekem nehogy bekavarjon valamit a szerződésembe telefonon rögtön aktíválva. Mert elötte már megbeszéltük, hogy ő nagyon sajnálja, de se levélben, se emailben nem tudja elküldeni az ajánlatát. (nehogy már átolvassam ...)

Szóval tüzetesen elmagyaráztam, hogy akkor ezen most gondolkodnom kell, és ő meg tesz egy megjegyzést az adatbázisukba, hogy még visszahívnak. Nem a legjobb verzió, de legyen.

Eztán már bennevótam, így felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy akkor beadjam szervízbe.

Ismét egy hölgy, túljutunk a problémás részen, eljutunk az " akkor Ön most be akarja adni szervízbe a telefonját?" kérdéshez. Megörülök mondom igen. Akkor elötte fel kell tennie pár kérdést. Mondom legyen.

- Van másik töltője?

- Nincs.

- Próbálta már másik töltővel?

- Nem , de az adatkábel sem működik.

- Használta a telefont esőben?

...

- Leejtette?

...

- Meg van törve a telefon?

...

El is jutunk oda, hogy akkor jönnek érte. Igen ám, de 8 és dél között, vagy dél és este 6 között. Mondom ok, én délután fél 5 után vagyok itthon.

- Akkor inkább küldök Önnek egy ütésálló boritékot, amiben el tudja küldeni nekünk postán, és nem kell várnia amíg egyszer akkor mennek a telefonért, amikor otthon van.

- És ez biztonságos? - lepődök meg.

- Természetesen, a szerviz ingyenes.

Ezt a választ a kérdésre összefügésében nem értem, de belemegyek. Küldje a boritékot. Kis adategyeztetés, miegymás, majd jön a nagy hír:

- Nagyon sajnálom, de a skypephone-ra egy éves garancia van, így nem lesz ingyenes a szervíz.

Na itt feladtam. Gyors elköszönés, és kifújom magam. Van még négy hónapig érvényes szerződésem, egy használhatatlan telefonom amit minimum 29 fontért javítanak meg, és van egy ajánlatom újabb 18 hónapos szerződésre, és azonnal használható új telefonra ...

 

Jelenleg döntésképtelen vagyok az ügyben, de az angol ügyfélszolgálatokból kiindulva holnap bemegyek egy Three boltba hátha ott megint tökmást mondanak majd.

Pedig tényleg jó a Skypephone!

 

3skypephone-review

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

skypephone az rulz.. viszont szerintem e-bay-n kapsz jó pénzért, amivel ki tudod húzni azt a 4 hónapot.

Névtelen írta...

valami update esetleg?