2009. március 7., szombat

Dragon Fruit

 

Tegnap beültünk Camden-ba a Világ Végére, Zoliék, Norbiék meg mi. Annak rendje és módja  szerint történtek a dolgok, majd ők mentek koncertre mi meg Borival elirányítottuk magunkat a Spanyol Bárba. Pultnál állunk, egyszer csak " Lacza ... Lacza" kiáltás, és megismerkedtünk Csory-val, aki szintén blogol és kölcsönösen olvassuk egymás blogját.

Mostmár személyesen is ismerjük egymást, aminek jó pár szambuca és korsó sör lett az eredménye, ugyancsak sikerült meghajolni. Még a táskámat is otthagytam a pubban, a metróból fordultunk vissza érte :D

- Én két dolgot csinálok Londonban. Vagy dolgozom, vagy alszom - mondja Csory mámoros szemekkel.

- És most akkor mit csinálsz? - imbolygok meg egy picit.

- Most iszok. - válaszol apró sörös fröcsögéssel. :D

........................

Csütörtökön a hotelben veszem ki az elkészített gyümölcstálat a hűtőből amikor igencsak nagy furcsaságot látok. Egy valami figyel a tál közepén. Hogy mi az, aztat én nem tudom. Megyek a szakácshoz, mégis mi ez? Kikeresi a rendelési lapon, mert ő sem tudta.

Kérlek szépen ez bizony a Sárkány Gyümölcs!

Na nekem mi sem kellett más, haza is hoztam hogy megkóstoljuk mert ilyet azért még is meg kell! Minden lépést dokumentáltunk :D

06032009088

A Világ Végén mutatom a srácoknak a szerzeményt

06032009089

Marokkóóóóóó

07032009091

Dragon Fruit

07032009092

07032009093

07032009096

Egyébként azóta kiderült Zoli mondta, hogy ez a marokkoi kiwi. Állítólag ott nemzeti gyümölcs. Na szóval kiwi, vagy sárkány egy biztos. Amilyen gusztusosnak, és finomnak néz ki a belseje, annyira semmi íze nincs! Egyszerűen a sárkány gyümölcs az a gyümölcs aminek nincs íze :D

........................

Az Újbuda Rebels pedig nyert a Pécs Gringos ellen hozva az elvárt eredményt.


Újbuda Rebels from téa on Vimeo.

..........................

 

Ez pepdig a hónap száma:

 

..........................

Jelenleg pedig készülődünk, megyünk Norbiékhoz házibuliba ... :) Hamár tegnap hivatalosan is megnyitottam a tavaszi szezont!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

igen, igen a dragon fruit íztelen és általában csak díszítésre használják... megenni, csak mi próbáljuk :)

Mademoiselle Fik írta...

Pedig finomnak tűnik...:S, és gondolom rohadt drága:D- legalábbis itthon tutira...

GeGe007 írta...

lássatok csodát, nem én vagyok az első kommentelő.. :D
egyébkét csory leírta a tutit. Mi egy konferencián elloptuk a cuccot, hogy majd milyen jó lesz, aztán rájöttünk, hogy ez tényleg csak jól néz ki.

GeGe007 írta...

http://index.hu/tech/net/2009/03/10/a_britek_kiherelik_a_youtube-ot/

és millók szakadnak rá a 'hidemyip'-ra :D