2009. október 17., szombat

Strange

 

1. Az angol órán jött elő a probléma. A teljesen angol tanárnőmnek fogggalma sincs arról, hogy mi a HANDBALL! Az osztály jelentős részének sincs! Csak és kizárólag a Kelet-Európából jött osztálytársak tudták! Mondtam Borinak is, és ő is egyetértett. Angliában nem tudják, hogy mi a kézilabda!

2. Múltkor ettem az egyik munkahelyemen Rizottót. Illetve azt mondták, hogy Rizottó. Mármint hogy mindenki azt mondta, hogy Rizottó, és jó étvággyal kanalazták befele. A vendégeknek is úgy tálalták fel, hogy Rizottó. Az egyik még meg is dicsérte! Na mármost itt csak az az egy problémám volt, hogy

- kinézetre kásának tünt!

- nem voltak benne rizs szemek!

3. Múlt héten már láttunk egy élelmiszer láncban csokimikulást. És igen széles választási lehetőségek vannak karácsonyi ajándékokból. Az egyik ugyancsak megtetszett nekem, és pénteken Boritól meglepetést kaptam! Lássuk mi is ez: :D

1 megjegyzés:

GeGe007 írta...

1. mint ahogy elég sok sportot (vizilabda, kajak-kenu, kézilabda, stb.) ezt is mi tanítottuk meg a világnak, hogyan is kell. Nálunk is volt külföldi kolléga, akinek fogalma nem volt mi az.
2. Ez kb. olyan lehet mint a "Gulas".
3. Nekem iiiiiiiiiiiiiiiiiiiis. :D