2009. június 14., vasárnap

At the cityboy and the teacher

 

Szóval 3 körüli hazaérkezés után 10-kor keltünk, meg voltunk hívva Andihoz és férjéhez Endréhez (ő egy másik Endre, nem az előző posztban említett) babgulyásra, illetve még meg volt hívva Julia is.

Andi, Bori és Julia, aki kanadai, együtt  dolgoznak tanárként a suliban. Elmentünk Victoriára, ahol megvártuk a nem kicsit másnapos Julia-t. Láttunk egy elájult srácot, akit rendőrök és később mentősök próbáltak életre kelteni.

100_2050

 

Majd vonat, és irány Bromley, dél-London. Megint. Ezek az utak simán elérik a másfél órás utazási időket. Csak oda :)

Andiéknak nagyon szép lakásuk van, egy nagyon szép helyen, nem is Londonban éreztem már magam, ahogy Endre mondta, az a rész már Kent-hez tartozik.

 

100_2053

Endre és a három tanárnéni (na meg a kilátás az erkélyről)

100_2054

Borika borozik

100_2055

Fő a gulás

A babgulyás istenire sikerült, ne vessetek meg érte, de én nem tudtam, hogy abba lehet rakni tejfőlt. Sőt, tegye fel a kezét, aki tudta!

100_2065

Hmmm... hát igen, na

A kaját le kell dolgozni, ezért kicsit teniszeztünk és baseballoztunk Wii-n.

100_2067

Ez vagyok én Wii-n

100_2073

100_2076

Nagyszerű délután volt, jó társaságban, tejfőlös babgulással :)

1 megjegyzés:

GeGe007 írta...

akkor én jelentkezem. babgulyásba kötelező a tejföl. Úgy nézel ki, mint egy jól lakott napközis. Bár látszik is, hogy jól lakott vagy. Kezd szűk lenni az a poló, és nem a karodon, :D. Wii-n pedig kötelező a madden.