2008. január 17., csütörtök

Things / Dolgok

Már itthon vagyunk másfél hete, és már csak 4 nap van hátra a második széria kezdetéig LondON-ban.

Jó itthon lenni. Szomorú, lehangolt, fáradt, és öreg mindenki. Tele elkeseredettséggel, kilátástalansággal. Mindenki csak vergődik, nem működik a rendszer. De azért a mienk, és jó itthon!

Sokan kérdezik, "és milyen London". Nem lehet azt válaszolni, hogy jó, vagy rossz. Azt szoktam mondani, hogy "pozitív", "lendületes", "fiatal". Szerintem ebben sok minden benne van, különösebb kifejtés nélkül. Ennyi.

Ákos Debrecenben, meg Sopronban tengeti az itthoni létet, én meg haverokkal találkozgatom, Amigózok, edzést látogatom, itthon lébecolok. Lehetne írni róla, hogy mi a különbség de úgy gondolom felesleges belemenni ilyenbe ebben a blogban.

Érdekes dolgok globalizáció, és ügyfélszolgálat címszóhoz:

Itthon van egy előfizetéses T-mobil telefonom. Kinnt vettem hozzá egy angol T-mobil SIM kártyát. És a magyar T-elefonnal, nem tudtam használni az angol T-SIM kártyámat ...
Vettem kinnt egy telefont amit meg itthon nem tudok használni 3G-re (hiába látom a T, meg a Pannon hálózatát), roamingolni pedig elvileg tudok ha aktiválom.
Pannon-nál hülyének nézett a csaj, hogy mit is akarok én most? A kinti szolgáltatónak pénteken írtam mail-t, hétfőn felhívtak.

A Wizzair küldött egy rossz számlát, magyar ügyfélszolgálatnak a válasza miután 2 napig hívtam őket: "sajnos a rendszer hiányossága, írjak az ügyfélszolgálat emailjára". A Wizzair oldalán ez van írva: "E-mail üzenetét NAGYJÁBÓL 3 hét alatt tudjuk megválaszolni. Amennyiben kérése fontos, kérjük, lépjen kapcsolatba callcenterünkkel."

Hát ez van.

Holnap bevásárlok visszaútra, megveszem a cigit is Andinak ;), meg még sokmindent. A hír az, hogy Knightland Road-ról kiköltöztek Pélyék (ezekszerint tényleg direkt rontották el a mosógépet), egy pár költözött a helyükre akik állítólag igen hangosan élik nemi életüket. Meg kicserélték a mikrót. Bár azt mi sose használjuk Ákossal. Bezzeg a mosógép meg még mindíg szar :D

Na töltött káposztát mindenkinek! És éljen a túrórudi :P

1 megjegyzés: