2009. május 10., vasárnap

Bori`s school

 

Meló megy, meg megyeget, az ausztrál kollegával, Neil-lel kifejezetten jóban vagyok. Nagy barom, páromat ritkítom :) Annyira, hogy csütörtökön meló után beültünk egy sörre, amiből kettő lett és ezért sikerült fél órát késnem a Borival való találkozásomról. Ezúton is bocsi érte :P

Mivel még nem ért véget a telefonommal kapcsolatos ámokfutásom, a héten több ügyfélszolgálatos telefonhívás is lebonyolódott, de egyáltalán nem sikerült a végére érni. És amilyen kiejtése van némelyiknek ...

Röviden a lényeg, hogy lejár a másfél éves szerződésem, a telefonom már régen beszart. Új telefont akkor kapok, ha kötök egy új szerződést, de azt csak újra 18 hónapra köthetem. Ha a szerződés lejártakor lemondom a szerződést, akkor pedig 150-200 fontos depozitot kéne fizetnem, hogy kössek egy új szerződést velük ... nagyon nem stimmel az ügyfélmegtartásuk ilyen szempontból, az ügyfélszolgálatuk meg olyan tekintetben hasznavehetetlen, hogy mindenki mást mond! Ez komoly! Ahánnyal beszéltünk, mindenki mást mondott, abból próbáltuk összegezni a dolgokat. Más szolgáltatónál meg szintén másfél, két éves szerződések vannak, és drágábbak is. Nem egyszerű, kell találnom valami megoldást!

Pénteken offom volt, gondoltam egy nagyot, miszerint meglepem Borit a suli elött, de nem tudtam, hogy az hol is van pontosan. Szóval térkép meg minden, és hajrá. Nem volt egyszerű, nem is találtam meg :D Szóval találkoztunk, de nem pont a suli elött. Ha meg már ott voltam, bevitt a suliba, hogy körbenézzek már én is ottan. Ha én ilyen körülmények között tanultam volna ... hol vannak ehhez képest a somoskőújfalui általános iskola tintatartólyukas fapadjai ... :) Kipróbáltam az interaktív táblát is, aminek a lényege egy duplavisszacsatolásos fehér felület egy  mikrocsip, memória, videókártya, kijelző, és számos egyéb beviteli eszközzel felszerelt kütyübe (mások laptopként emlegetik), hogy amit csinálsz a gépen, megjelenjen a falon, illetve amit csinálsz a falon, megjelenjen a gépen. Oktatásra tökéletes eszköz. Hirtelen elképzeltem ahogy földrajzórán googlemaps-szel nézik mondjuk Európa domborzatát ... hejj bezzeg a somoskőújfalui általános iskolában az állami geográfiai intézet rendszeresített térképei ...

Amikor majd tananyag lesz a blogom, valahogy így fogják magyarázni:

08052009204

A főző terem:

08052009205

A gyerekeknek szóló poszter, hogyan kezeljük a dühöt:

08052009206

Bori meg a suli elött:

08052009207

 

Pénteken meg fogadtam Buttonra megint, és a mai eredménynek megfelelően 10 fontból 28-at csináltunk :D (ha négy futamon még sikeresen fogadunk 2\1-es odsszal, akkor 1000 fontunk lehet!)

 

Időközben pedig folyamatosan kapunk e-maileket a Bori által írt iskolát bemutató posztra, hogy hogyan, meg miként lehet, így ma Bori írt egy bővebbet a tanítóvá válás angliai történetéről. A másik blogon található.

 

Egyéb a végére:

- jövőhéten bemutatom az Újbuda Rebels-t.

- az amerikaifutball.hu-n pedig elindítottam ismét egy olyat, ami még sose volt :D A mérkőzések eredményét kis képregényekben közlöm, hogy amíg ki nem alakul a rendes oldal, addig is legyen rajta tartalom.

4 megjegyzés:

GeGe007 írta...

tök jó meg minden, de az első kép mögött nem tudok elmenni szótlanul: "The lamp has reached the end of its usable life." Elvtásak, nem kéne kicserélni szerencsétlent, mert nem egészséges ám??? :-D

Vegyél egy "szifont", aztán rá a Skype, és megoldva. És még lesz egy hipe telefonod is.. :) Hotelban biztos van wifi.

Lacza írta...

Gege, én ezt nem értem :D Szifon? Iphone-ra gondolsz?

Bori írta...

Volt az 50 perc is, de mit számít az már :-))))
Gege, a lámpát ellenőriztem, még mindig halálán van, de nagyon úgy tűnik, hogy ez rajtunk kívül senkit nem zavar... Kiváncsian várom, az "unusable life" kihúzza-e a tanév végéig :-)

GeGe007 írta...

hogynehogy iPhone-ra gondolok. :-D
Elvileg olyan plussz 1000 órát ki kéne bírnia. :)