2009. május 4., hétfő

New job

 

Eltelt a hét, jó sok minden történt megint. Elkezdtem melózni az új hotelben, amiről egy hét után azt tudom mondani, hogy nincs minden rendben vele, de a cél két és fél hónapot szerintem le tudom húzni ott.

Kollégák normálisak (Egyiptomból, Lettországból, Türkmenisztánból, Lengyelországból, Ausztráliából), közvetlen főnököm és supervisorom is rendes. A főnököm is Ausztráliából van, mint az egyik kollégám, így napról napra szokom az akcentusukat, meg úgy általában elmondható hogy mindenki jól beszéli az angolt, szóval ebből a tekintetből jó helyen vagyok, nem úgy, mint amikor a Novotelben a faszkalap főnököm mindig felcserélte a "will"-t, a "want"-tal ...

A nagyfőnök a hotelben pedig magyar. Szintén Laszlo. Ebből kifolyólag a hotel személyzet fele meg van győződve róla, hogy a nagyfőnök "beépített embere" vagyok, a másik fele meg hogy a rokona. Én meg néha direkt lebegtetem a dolgot, bár lassan világos, hogy jobb nekem, ha elhatárolódok a főnöktől. De az első hetek szopatását ki tudtam védeni evvel :)

Egyébként erről a Laszlo főnökről csak annyit, hogy a konyhán vártam a kaját és váltottam két mondatot a szintén magyar főszakáccsal, mire ez megjelent és odadobta magyarul, hogy ha mégegyszer meglát beszélgetni, akkor problémáim lesznek ... Hehe, most erről nem írom le a véleményem ... :)

Szóval végre megint stresszmentes helyen dolgozom, nem basztatnak fölöslegesen, viszont sajnos a hotel színvonala nagyon a béka segge alatt van:

- A héten egyik nap minden konferenciaszoba tele volt, elötte való nap rendeztük be őket, mire a két másik kollegám este 8 körül jött rá, hogy nincs is elég szék ennyi embernek. Nem tudtam mást csinálni, csak röhögni ezen ...

- Volt vacsora szerdán, kezdés elött egy órával jön Ali, a supervisor és mondja Erinnek, a főnöknek, hogy nincsen borospohár. Egy  se ... Csak röhögni tudtam ...

A munka, meg a műszakok egyébként olyanok mint a Radissonban volt, délelötti kávéztatás, ebédeltetés, délutáni pakolás, esti vacsorák. Szombaton volt egy 300 fős ebből. Valami egyetemi záróbuli volt, azaz 300 huszonéves idióta.

Na most minden olyan filmelemet, ami amerikai idióta tinifilmekben van, láttam. Kezdve azzal, hogy az előétel felszolgálása közben egy srác meztelenül rohant át a szobán egészen a  tölcsérbe öntik a piát, és csövön keresztül isszák-ig. És sajnos sikerüt látnom egy skótszoknyásat is, akin nem volt alsógatya... A csajok meg mind miniszoknyában, és saturészegen. Ráadáásul a vacsora elötti előkészületek közepette épp lehajoltam tálcákért, amikor egy nagy reccsenés volt. Ali azt hitte fingottam, de nem. A gatyám a hátsó öv résztől a sliccemig szétszakadt. Szóval még elmentem gatyát is venni, meg akkor már egy kicsit üldögéltem egy kis parkban, csak a nyugalom kedvéért :)

 

Angliában ma volt a Május 1, mert itt mindig május első hétfőjén van, szóval ez munkaszüneti nap. Jól ki is pihentük magunkat, már csak azért is mert tegnap este elmentünk Claptonba (ahol régen laktunk) meglátogatni Tamásékat, mert egy hét múlva elköltözik mindenki onnan. Meghát Benedeket, Zolikát, Pistit. De elötte még Borival beugrottunk Liverpool Street-nél egy pubba egy pohár Cider-re. A pub neve Dirty Dicks (Mocskos Dick-ék, de lehet fordítani Piszkos Faszoknak is :) volt. Egy valami nagyon furcsa volt a pubban. Tele volt a hely párokkal. Női párokkal ...

Claptonban iszogattunk, dumáltunk és sikeresen lekéstük az utolsó vonatot, azaz mehettünk haza éjszakai buszokkal. Ez két órát vett igénybe :) Útközben pedig láttunk aztán mindent Londonból. 40 éves transzvesztitát amint kidobják egy klubból, két furcsa csuklyás szoknyás arabot (kő terroristák voltak!), nagyobb csoport 14 éves kis köcsög kapucnis bandát akik pont a mi buszmegállónkban játszották a nagyot, meg hepciáskodtak, aztán elmentek az egyik irányba, ahonnan 2 perc múlva szaladva mentek az ellentétes irányba. Biztos találkoztak egy öregebb bandával. Szóval nem unatkoztunk, de hazaértünk :)

Mostanában meg új szórakozásom van, néha néha belenézek a régi posztokba, hogy mit is csináltam egy évvel ezelött Londonban. Vicces. Tavaly például egy lovardát néztünk meg Zsomborral egy kis gettós kirándulást követően: http://bigtrip-london.blogspot.com/2008/05/mayday.html

Nincsenek megjegyzések: