2009. május 15., péntek

Újbuda Rebels and Skypephone2

 

Újbuda Rebels - The American Football Team: Bár azt írtam, hogy bemutatom a csapatot, de mégsem. Viszont itt van pár új kép, ami aztán elég rendesen arcot ad a csapatnak :D

1

2

3

 

Skypephone 2.0:

2 hónap, kb. 14 telefonhívás, 3 boltban járás után megvan, úgy ahogy akartam, és annyiért amennyiért akartam :D

Ehez nem kellett más, mint hogy megtaláljam azt a boltot, ahol úgy gondolkodnak ahogy én, és tudják a kiskapukat :D

Tehát tegnap bementünk a Bond Street-i 3 boltba, ahol azzal kezdtem rögtön hogy van ideje ránk? Hosszú lehet. Elmondtam a problémát, emberünk meg annyit mondott, hogy itt van a kollégája és elintézi nekünk a dolgot.

Kollega rögtön tudta mi a dörgés, fél éves szerződés, Skypephone 2.0, 15 font haviért. Minden oké, megcsináljuk most a szerződést, telefont is megkapom, annyi van csak hogy le kell mondani a telefonos ügyfélszolgálatnál a júniusban lejáró szerződésem és kész is. Csak még annyi, hogy bármit kérdeznek, bármit ajánlanak, csak mondjam hogy leakarom mondani és kész. Ragaszkodjak hozzá.

Leültetett minket, hívtam az ügyfélszolgálatot, majd vártunk ... vártunk ... vártunk ... mintegy 5 perc után fel is vette egy srác a telefont. Le akarom mondani. Kérdez. Le akarom mondani. Kérdez. Le akarom mondani. Kérdez. Nem bírtam tovább, nagyon jól csinálta a srác, elkezdtem neki válaszolni. Miért akarom, mi történt stb... Jól csinálta, elrontottam, belementem a válasz felelekbe aminek a papírforma alapján az lenne a vége, hogy ajánl nekem egy jó csomagot, új szerződéssel. Néha sikerült visszatérnem az eredeti koncepcióhoz, miszerint "le akarom mondani", de aztán mindíg valami kérdésre csak válszoltam. Aztán már az lett a vége, hogy a telefonos srác rájött, hogy egy 3 boltban ülünk, és ezért akarom én mindenáron lemondani, aztán már igért nekem fűt - fát is, már azt is mondta, hogy ő is meg tudja adni azt amit én akarok. Ekkor már nagyon belekeveredtem, meg fel is kaptam a vizet, hiszen az elmúlt egy hét alatt 4-szer beszéltem velük telefonon és mindíg az volt hogy nem nem lehet, de ez meg azt mondja hogy ja persze.

Ennél a pontnál erőt merítettem, hogy le vannak szarva én már itt vagyok a boltban és a srác azt mondta minden rendben lesz, csak le kell mondanom, szóval felidegesedve már kicsúszott fuck is, meg elkezdtem ecsetelni az ügyfélszolgálatosnak, hogy immárom 15 -ször mondom azt, hogy LE AKAROM MONDANI a szerződésemet, úgyhogy azonnal csinálja, vagy adjon másik emberkét aki megcsinálja nekem. Itt már ő is visszább vett, és mintegy 10 percre rá elhangzott a mondat, hogy akkor 30 napos felmondással vége van.

Nagyon lefáradtam. :D

A boltban már többen mosolyogtak a párbeszédet hallva. Emberünk a boltban aztán elmesélte, hogy ez azért van, mert más igazgatóság alá tartoznak és ellentétesek az érdekek. A boltban az a lényeg, hogy eladjanak minnél többet, a telefonosoknál meg az, hogy megtartsanak ügyfelet, illetve átrakják másik csomagba. Ebből kifolyólag nagyon nagyon nem szeretik egymást, mert álltalában a telefonosok szívják meg ezt a rendszert hiszen az ő statisztikájukban én mint elmenő ügyfél szerepelek, a boltosoknál viszont mint új.

Ez engem mondjuk nem érdekel, csak már kellemetlen volt a telefonosra rászólni, hogy ember hányszor mondjam még hogy szüntessd meg és kész.

Na mindegy ezt követően gördülékenyen lement az új szerződés megkötése, és már mentünk is haza zacsiban az új telefonnal.

A trükk: boltosok tudnak kedvezményt adni a hivatalosan túl is! A szerződésemen az áll, hogy 18 hónaposat kötöttem, de rögtön alatta hogy kedvezményt kaptam így lett belőle 6 hónap. Ha meg megkérdezi valaki az eladót, hogy ugyan miért adtál neki ekkora kedvezményt, ő csak annyit mond, hogy máskülönben az ügyfél más szolgáltatóhoz ment volna, így viszont megtartottuk őt! És még meg is dícsérik :D A telefonos nem tud ilyet csinálni ragaszkodnia kell a hivatalos kedvezmény mértékéhez, hiszen azt vissza is tudják hallgatni.

Nem volt egyszerű, de újra van telefonom :D

Munkahely:

Erin aki felvett a hotelbe elment. Haza Ausztáliába családi okok miatt. Nagy kár érte, mert jó főnök volt, és humora is volt, nem beszélve a szervező képességéről. Két napja hogy elment, de már gondok is vannak. A supervisorom jó srác, de nem végrehajtó tipus. Meg kell neki mondani, hogy mit csináljon mire figyeljen és akkor jól teszi a dolgát. Ezenfelül a személyzet is pillanatok alatt lelazult. Szóval sajna változott a hangulat, meg a helyzet, de egyenlőre azért még nincs nagy baj.

Egyébként meg össze - vissza dolgozom, nincs beállt munkarend ami alaposan le is fáraszt, de legalább most két nap Off-m van. Amit ki is használok. Nem csinálok semmit :D

 

 

u.i: Bori most nem tudta átolvasni az írás, így előfordulhat hogy rengeteg hiba van benne :D

1 megjegyzés:

Gyula Nemeth írta...

és a bemutatás??????