2008. március 28., péntek

Everything 3, Mr. Benedek, Eviction - Minden 3. rész, Benedek úr, kilakoltatás

Teljes mértékben lemaradtam a bloggal, de bepótolunk mindent! ;)

Szóval a napok telnek, dolozgatunk, szórakozunk, tanuljuk az angolt, meg ilyenek. Vasárnap amikor jöttek a lakbérért, egyben kaptunk
 Ákossal egy kilakoltatási papirost, miszerint ha húsvét hétfőn nem fizetjük be a 3 heti tartozást, 
kilakoltatnak. Jót röhögtünk, befizettük, bár annyi eszük lehetett volna, hogy nem húsvét hétfőn 
játszanak keményet... Na mindegy, a 21ezres csekk mellé kirakom majd a falra a kilakoltatási papírt is :)

Egyébként most bekeményített az iroda, nagyon osztogatják a kilakoltatási papirosokat, Atesz mesélte, hogy az ő házukban pl mindenki kapott. Aztán összeszámolták és kiderült hogy, 1200 fonttal tartoznak. :) Egyébként ez azért is lehet, mert álltalánossá vált az, hogy
mindenki "kiveszi" a két hetes depozitját.

Hétfőn Gábor nap volt, meg is ünnepeltük annak rendje és módja szerint. Radissonba végig kóstolgattuk a Whiskeyket, bár Pici nagyon lemaradt a Malibunál ... :) Hétfő este persze a Sachin Gábor napi buli volt, átmentem én is melóból. Irgalmatlan buli kerekedett, nem is bírtam sokáig, elég hamar eljöttem. Buliról nem nagyon mesélek, mert ki tudja ki olvassa a blogot ... :D A lényeg, hogy másnap a Sach roadiak telefonhívást kaptak az irodától, hogy két nyomozó van bennt, és felvannak jelentve. Nagy balhé, fenyegetés a kilakoltatással, meg utolsó esély adás. Úgy nézki, hogy Sach Roadon vége egy korszaknak.

Benedek Úr talált melót magának egy szállodában. Múltkor ülünk a konyhában, jön le és nagyon
 örül:
- Na ma vettem olyan folyékony bizbazt amit mondtatok, hogy kell a mosáshoz.
- Hogy mit?
- Azt a folyékony bizbazt.
- Öblítőt?
- Azt azt.

A legjobb Benedek úr előadásában, amikor "behal a felszín", és a "kajakóma". :D

Az elmúlt hetet a lapitopimmal töltöttem, CoD4, Stalker, Caesar 4. (ha valakinek ezek mondanak valamit szóljon és tóljuk neten!) Emellett pepdig megújítottam Lesi Tomi bácsival a honlapot, tegnaptól az új érhető már el:  AMERIKAIFUTBALL.HU Jól alakul a látogatottság, beindult az olvasói levelezés, és skype-n is keresnek. Otthon kezdődik a futball szezon!

Nincsenek megjegyzések: