2008. március 19., szerda

Everything part 2 / Minden 2. resz

Na szoval, csak neki esek meg ma egy kicsit a blognak. Hogy is volt, hogy is van?

- Zoli elkoltozott, mert kijott a baratnoje es TurkPine Lane-n talaltak maguknak egy jo kis studiot.
- Benedek ur - a friss lako - egyszeru lelek. Nem hozott magaval semmit, mert azt irtak a Wizzair a honlapon, hogy nem lehet semmit felvinni a gepre. Igy meg koromcsipeszt sem hozott ... Tegnap kider-lt, hogy a szemelyiet sem hozta el, mert amikor megkapta, a tajekoztatoban az volt irva, hogy nem viheti ki az orszag hatarokon kivulre ...
- Az 55 centis tv-t a Sach roadrol Bringas Gabitol vettem (o talalta az utcan) 5 sorert. Minden rendben vele, mintha uj lenne. Van azota hozza antenna kabel, 5 csatornat fogjuk 
rendesen.
- Dorka megjott, most Akossal Manor HOuse kozeleben laknak egy hetig, hogy kettecsken legyenek. Azt a lakast az iranylondon.hu -tol berlik. Tobbekkozott ilyenek vannak a hazirendbe irva:
/ Ha valaki miattad megy el a hazbol, neked is menned kell.
/ Idegeneknek ne nyisd ki az ajtot, kivaltkepp a TV licenc embereinek.
/ Ne tekerd fel a hoszabalyzot maximumra.
/ Este 11 utan senki sem zajonghat.
Es hasonlok. Meg jo hogy mi nem tolluk bereljuk a szobat.
- A laptopocskam:
1,8-s Dual Core-s, 2 giga RAM, 120 giga Winyo, 1,3 kamera, TV out, Dvd writer, 15 incses Crystal Screen, mindenfele kartyanak bemenet. Acer gep. Tegnap kiprobaltam mit bir. Netrol toltottem
le, dvd-t irtam, skypoltam mindket felnel webkamera, es elinditottam egy filmet. Meg sem kottyant a dragamnak. Nagyon orulok :D

A Buddy Holly Story musical kibaszott jo volt! Vegig eloben zeneltek orulet jo szinhazi megoldasokkal tettek teljesen hitelesse a dolgot. Nagyon jo volt. Meg ilyet!!! Persze akcios jegy volt 20 fontert, amiben benne volt meg az eloadas elott egy kaja is. Borsos disznoszeletet ettem, mezes krumplival, zold babbal, mindennek a tetejen fot barack. Ez leoblitve Spanyol borral. :P Ja, es a fopincer csaj persze, hogy magyar volt :)

Az eloadas utan betertunk az egy utcanyival arreb levo ir kocsmaba, ahol ST. Patrick napja alkalmabol baromi jo hangulat, es telt haz fogadott. Par Guiness utan meg kellett allapitanom, hogy az irek nagyon jo emberek!Picur is odajott a melo utan Viktorral, de a pub sajnos zart 11-kor. Anglia ... Ejjelnapiban meg egy Guiness (ott sem lehet arulni 11 utan alkoholt, de kivetelt tett velunk az elado :). Elsetaltunk Leicester Square-ig, ahol IRA aktivistak mondtak a hangosbemondoba, es kretaval irogattak a jardara. Hazafele lehugyoztuk a Hackey borton falat, majd hazaerve epp megerkezett Akos Dorkaval, hogy meg par dolgott atvigyenek a masik hazba. Itthon volt meg egy kis Gin, ittunk mindenki egeszsegere.

Egy kis erdekesseg, hogy Londonba mi mennyibe kerul:
- 6 fontert vettem waxot.
- 9 fontert vettem kabatot,
- 4 fontert vettem kordnadragot,
- 5 fontert vettem sakk tablat,
Szoval nem az szamit, hogy mennyiert veszed, hanem hogy hol talalod meg olcson!

Ma es holnap offos vagyok, csinalom a .hu-nak az uj szerkezetet. Lapitopizok, meg ilyenek. Holnap megyek Zsomborral korbenezni, o is akar venni egyet.

Sach Road:
Sachirol hazament Bence, Bringas Gabit kirugtak, Emokeek is koltozni fognak, Rapper Gabi is elmegy mashova. 

Laura ma itthon volt, aztan kapott egy telefont hogy hol van. Mondja ma offos. Mondjak neki nem nem az, holnap lesz az. Na mindegy, akkor maradjon holnap is otthon, de penteken mar menjen be. :)

Juteszembe:
Antonio: ha olvasodd kuldtem mailt, hivj fel!!!
Eastone-nak: Udv Angliaban, olvassuk majd a blogodat.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

happy easter for everyone.

eASToNE írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
eASToNE írta...

Köszi ;)
Ha gondoljátok vmikor összefuthatnánk! Sajna nem sok ismerőst találtam eddig... :S